Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Novi priključni hibridni

Prius

Druga generacija Toyotinega revolucionarnega priključnega hibridnega električnega vozila (PHEV), priključnega hibridnega Priusa z znatno izboljšanimi dosegom, močjo in največjo hitrostjo, bo svojo svetovno premiero doživela na letošnjem mednarodnem avtomobilskem salonu v New Yorku.

  • Svetovna premiera novega priključnega hibridnega Priusa na letošnjem mednarodnem avtomobilskem salonu v New Yorku.
  • Daljša in hitrejša vožnja v načinu EV – hitrost do 135 km/h in podvojen doseg prek 50 km.
  • Predvidena povprečna poraba goriva znaša samo 1,4 l/100 km, kar je najmanj med vsemi trenutno dostopnimi priključnimi hibridi, izpust CO2 pa je pičlih 32 g/km.
  • Platforma TNGA (Toyotina nova globalna arhitektura) ponuja bolj dinamičen vozni položaj in natančnejšo ter odzivnejšo vodljivost.
  • Paradni konj z napredno tehnologijo se ponaša s prvim sistemom polnjenja baterij prek sončne strehe in s klimatsko napravo, ki v načinu EV deluje s pomočjo plinske toplotne črpalke.
Toyota je pionir priključne hibridne tehnologije v Evropi; globalna prodaja priključnega hibridnega Priusa se je začela leta 2012 po izčrpnem petletnem projektu izposoje vozil PHEV. 
Novi priključni hibridni Prius predstavlja nadgradnjo standardnega Priusa zadnje generacije, pri razvoju katerega so izpostavili tri ključne lastnosti: platformo na osnovi Toyotine nove globalne arhitekture (TNGA), dizajn in obliko ter novi polni hibridni sistem.
Pogonski sklop Hybrid Synergy Drive v priključnem hibridnem Priusu z večjo 8,8 kWh litij-ionsko baterijo omogoča voznikom, da v več situacijah dlje ohranijo način vožnje EV, s čimer bodo z eno posodo goriva lahko prevozili daljšo razdaljo. 
/
Novi priključni Prius naj bi porabil bistveno manj goriva od svojega predhodnika, in sicer je predvidena povprečna poraba goriva 1,4 l/100 km, kar je najmanj med vsemi trenutno dobavljivimi priključnimi hibridi. Poleg tega naj bi njegov izpust CO2 znašal pičlih 32 g/km.
Platforma na osnovi Toyotine nove globalne arhitekture igra pomembno vlogo pri zabavnih voznih lastnostih priključnega hibrida, saj ima zaradi nje avtomobil nižje težišče v primerjavi s predhodnikom, kar mu omogoča bolj dinamičen vozni položaj ter natančnejšo in odzivnejšo vodljivost z manj nagibanja karoserije. 
Izklesan profil in drzne značajske linije dajejo vtis stabilne lege in nizkega težišča. Novi priključni hibridni Prius je za 61 mm daljši, za 15 mm širši in za 20 mm nižji kot njegov predhodnik.
Z novo platformo TNGA so imeli oblikovalci tudi bolj proste roke pri izdelavi avtomobila, ki je z nižjimi linijami postal privlačnejši in bolj športnega videza. Aerodinamična karoserija priključnega hibridnega Priusa je v kombinaciji z majhno težo in ojačanim zgornjim delom ključnega pomena za izjemno majhno porabo energije vozila.
Pri najnovejšem Priusu so se posebej posvetili večji varnosti voznika in potnikov, zato so napredne tehnološke izboljšave zavidanja vredna osnova, s pomočjo katere bo novi priključni hibridni Prius lahko dosegel še več.
Zunanji elementi, ki predstavljajo prednosti novega priključnega hibridnega Priusa, vključujejo štiri varčne projektorske žaromete LED z edinstveno tehnologijo prilagajanja svetlobnih snopov hitrosti vozila.
Brezplačno preizkusite Toyoto
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.