Brezplačno preizkusite Toyoto
Ceniki in katalogi
E-novice
Sestavite svojo Toyoto
Poiščite Toyota partnerja

Novi Prius

preporod pionirja

Na prihajajočem avtomobilskem salonu IAA v Frankfurtu (od 15. do 16. septembra za novinarje, od 19. do 27. septembra za javnost) bo svojo javno premiero doživela nova Toyota Prius

Predstavitev popolnoma novega Priusa četrte generacije naznanja naslednji zgodovinski korak in nove dosežke Toyotine tehnologije hibridnih pogonov. Novi model se ponaša z odlikami in dosežki svojih predhodnikov in naj bi postavil nove mejnike na področju porabe goriva, izpustov in izkoristka.
Vsak novi Prius je prinesel izboljšave na teh področjih, toda novi model naj bi po zmogljivostih naredil največji korak naprej doslej.
/
Ta dosežek predstavlja zgolj en vidik avtomobila, ki je s svojim razvojem pridobil nove zmogljivosti in postal privlačnejši za voznike. Novi Prius, ki ga poganja Toyotin polni hibridni pogon, prinaša velik napredek na področju porabe goriva med vožnjo po avtocesti in veliko prijetnejšo vožnjo.
Pospeševanje je bolj uglajeno in odzivnejše, pri višji hitrosti pa je motor tišji, deluje enakomerneje in je bolj usklajen z vrtljaji motorja.
/
Dinamične zmogljivosti novega avtomobila temeljijo na uporabi prve platforme TNGA (Toyotina nova globalna arhitektura). Z njo je avtomobil dobil nižje težišče in s tem boljši vodljivost in stabilnost.
Na ta način so imeli oblikovalci tudi bolj proste roke pri izdelavi avtomobila, ki je z nižjimi linijami postal privlačnejši in bolj športnega videza. Tudi pomirjujočo notranjost z odličnimi prostorskimi rešitvami, vozniškim položajem in udobjem zaznamuje arhitektura TNGA.
Po zaslugi manjše hibridne baterije z bolj zgoščeno energijo in novega zadnjega vzmetenja z dvojnim prečnim vodilom, ki ne segata v prtljažnik, so povečali tudi prostornost prtljažnika.
/
Prius ostaja Toyotin tehnološki ambasador, nekakšna izložba za nove tehnologije, ki dvigajo ravni varnosti, praktičnosti, zmogljivosti in udobja. Varnost ostaja na prvem mestu, saj se šasija TNGA odlično odreže ob trkih.
Paket varnostne opreme Toyota Safety Sense je v novem Priusu še bogatejši, saj so mu dodali radarski tempomat, sistemu za zaznavanje nevarnosti trčenja pa so dodali funkcijo zaznavanja pešcev.
/
Polni hibridni pogon je bil deležen izdatnih popravkov, s katerimi so zmanjšali porabo goriva in težo ter izboljšali zmogljivosti. Z natančnimi spremembami na motorju so dosegli toplotni izkoristek nad 40 %, kar je največ med vsemi bencinskimi motorji.
Druge sestavne dele hibridnega sistema so naredili kompaktnejše in jih prestavili tako, da so bolje izkoristili prostor ter znižali težišče avtomobila. Nova nikelj-metal-hidridna hibridna baterija je manjša, njena obstojnost ter polnilne lastnosti pa so znatno izboljšane.
/
Kombinacija vseh teh sprememb in novosti ovrže priljubljeno predstavo o tem, kakšni naj bi bili videz in vozne lastnosti okolju prijaznih avtomobilov. Novi Prius pooseblja vse prednosti Toyotine tehnologije polnih hibridnih pogonov, prednosti, ki jih bodo sčasoma deležne nove generacije drugih Toyotinih hibridnih modelov.
/

Preberite več

Ott Tänak je s svojo Toyoto Yaris WRC slavil na reliju na Švedskem  Ott Tänak je s svojo Toyoto Yaris WRC slavil na reliju na Švedskem TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team je dosegel prvo zmago na reli seriji FIA WRC 2019. Ott Tänak je namreč s svojo Toyoto Yaris WRC suvereno zmagal na reliju na Švedskem. Pred dvema letoma je Toyota prav na tem reliju dosegla svojo prvo zmago po vrnitvi v serijo FIA WRC. Tänak pa je slavil tudi v zadnji etapi relija in si tako prislužil maksimalno število točk. Avtomobilski romantik, ki verjame v moč ekipe Avtomobilski romantik, ki verjame v moč ekipe Z Andrejem Jerebom se ob tem pogovoru seveda nisva srečala prvič. Na različnih prireditvah je bil on običajno za volanom kakšnega hitrega avtomobila, jaz pa na sovoznikovem sedežu, s širokim nasmehom. Toyota Gazoo Racing z Andrejem Jerebom tudi v Sloveniji Toyota Gazoo Racing z Andrejem Jerebom tudi v Sloveniji Toyota Gazoo Racing Slovenija združuje težnjo Toyote po izdelavi vse boljših avtomobilov, izpostavlja njihovo vozno dinamiko in dopolnjuje serijske športne avtomobile tudi s tekmovalnim programom. Premikanje meja do roba zmogljivosti. Toyota na svetovnem vzdržljivostnem prvenstvu WEC. Premikanje meja do roba zmogljivosti. Toyota na svetovnem vzdržljivostnem prvenstvu WEC. Svetovno vzdržljivostno prvenstvo vsebuje vse: motorje s 1000 konjskimi močmi, ki dosežejo hitrosti do 330 km/h. Za ekipo TOYOTA GAZOO Racing so te dirke tudi priložnopst za razvoj novih generacij hibridnih pogonskih sklopov.
Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.