NOVI AYGO

Zgodba o uspehu se nadaljuje z osveženim obrazom in še večjim užitkom pri vožnji

Novi Toyota AYGO bo svetovno predstavitev doživel na prihajajočem ženevskem avtosalonu. Novinec se bo lahko pohvalil s še bolj poudarjenim slogom in značajem, s čimer si bo še dodatno utrdil svoj položaj v segmentu A, v katerem sicer vlada izjemna konkurenca. Oblikovalci in inženirji so še dodatno poudarili njegov mladostni in igrivi značaj, poleg tega pa so izboljšali vozne značilnosti in krmiljenje, s tem pa še povečali užitek pri vožnji.

Vse od predstavitve leta 2014 je bil AYGO na evropskem trgu deležen velikega uspeha v segmentu A. Iz množice je izstopal z značilnim prednjim delom v obliki črke X, poleg tega pa je ponujal številne možnosti različnih osebnostnih prilagoditev.

Nagovarjal je občinstvo, ki zna ceniti dizajn in obliko. AYGO je s svojim privlačnim videzom uspešno privabljal nove kupce, ki tudi z izbiro avtomobila izražajo svoj unikatni osebni slog.

Leta 2017 je bil AYGO pri vrhu najbolje prodajanih avtomobilov v segmentu A. Prodanih je bilo 85.000 primerkov, kar mu zagotavlja 6,6-odstotni tržni delež v svojem segmentu.

OBLIKA

Tudi novi AYGO na prednjem delu ohranja svoj značilni »podpis« v obliki črke X, ki pa je bil iz dvodimenzionalne grafične zasnove spremenjen v tridimenzionalni arhitekturni element, ki mu zagotavlja še močnejši izraz.

Na novo oblikovani prednji del avtomobila vsebuje tudi nove luči z integriranimi dnevnimi lučmi (DRL), ki avtomobilu zagotavljajo izrazito prepoznavnost na prvi pogled.

Spodnji del zračnika motorja še dodatno poudarja njegovo stabilno držo in kompaktnost. Posebna dekoracija okoli luči, ki je na voljo v črni, svetleče črni ali srebrni barvi, pa optično povečuje širino avtomobila.

Tudi s profila je opazna bolj tridimenzionalna zasnova prednjega dela. Na zadnjem delu pa prevladujejo bolj poudarjene luči, kar vizualno povezuje oba skrajna dela avtomobila in hkrati zagotavlja vtis gibanja in dinamike.

/

Luči so tisti element zadnjega dela, ki dodaja sofisticiranost in prepoznavnost. Unikatni svetlobni podpis ustvarja tudi videz kompaktne kabine in hkrati poudarja vtis širine in stabilnosti.

Novo zunanjost poudarjata tudi dve povsem novi barvi – magenta in blue. Skupaj s pokrovi koles tehničnega videza ali s 15-palčnimi platišči iz lahke zlitine pa ustvarjajo premijski videz novega modela AYGO.

V notranjosti se merilni instrumenti ponašajo z novo grafiko s tridimenzionalnim učinkom in posebno osvetlitvijo. Bolj premijski vtis pa ustvarjajo dekorativni elementi guartz grey in piano black. Poleg tega pa je oblazinjenje sedežev na voljo v novih tkaninah.

PAKETI OPREME

Za novi AYGO so bili razviti tudi novi paketi opreme, ki se osredotočajo na bolj premijski videz in tako nagovarjajo širše občinstvo. Vsak paket opreme vsebuje značilne oblikovalske elemente, ki so prepoznavni že na prvi pogled. Naj gre za obdelavo prednjega odbijača, platišč ali notranjosti. Paketi opreme x, x-play in x-clusiv bodo prepričali kupce z različnimi potrebami in okusom.

X-play predstavlja osrčje novega modela AYGO. Ponuja nekaj opcij, s katerimi lahko kupci izrazijo svojo individualnost. Standardna oprema paketa x-play med drugim vključuje klimatsko napravo in 7-palčni za dotik občutljivi osrednji zaslon.

Paket x-clusiv pa ponuja možnost dvobarvne zunanjosti, 15-palčnih platišč iz lahke zlitine, delno usnjeno oblazinjenje sedežev, avtomatsko klimatsko napravo, pametni vstop in varnostni sistem Toyota Safety Sense.

Poleg teh dveh paketov opreme sta na voljo tudi omejeni seriji paketov x-cite in x-trend, ki še dodatno osvežujeta njegovo ponudbo.

X-cite je najbolj prefinjen paket opreme, ki ponuja posebno barvo magenta, 15-palčna platišča iz lahke zlitine v črni barvi, oblazinjenje sedežev Manhattan s kontrastnimi šivi magenta, posebne dekorativne elemente zunanjosti in nadzorno ploščo in okolico prestavne ročice v izvedbi piano black.

Kupcem, ki želijo še več dinamike, je na voljo paket opreme x-trend. Ta ponuja črno zunanjost s črnimi obrobami luči, pokrove vzvratnih ogledal Cyan, unikatne športne nalepke, 10-kraka 15-palčna platišča iz lahke zlitine, delno usnjeno oblazinjenje in notranje dekorativne elemente Cyan.

/
VOZNA DINAMIKA

Novi AYGO ponuja tudi izboljšane zmogljivosti in vozno dinamiko. To mu omogoča še več urbane agilnosti ob izjemno majhni porabi goriva, ki je najmanjša v segmentu. Hrup, vibracije in drugi moteči zunanji elementi pa so zmanjšani na minimum, kar občutno izboljšuje počutje v kabini.

Toyotin nagrajeni motor DOHC, VTT-i s prostornino 998 cm3, 3 cilindri in 12 ventili ustreza okoljskemu standardu Euro 6.2. Njegova nadgradnja pa zagotavlja idealno ravnotežje med zmogljivostjo in energijsko učinkovitostjo, hkrati pa že pri nižjih obratih zagotavlja dovolj moči za boljšo urbano izkušnjo.

Poleg tega ponuja novi dvojni injekcijski sistem z večjim kompresijskim razmerjem in novimi sestavnimi deli, ki zmanjšujejo trenje. Hlajeni izpušni sistem (EGR) pa zmanjšuje vibracije pri delovanju na mestu.

Motor zmore 53 kW (72 konjskih moči) pri 6000 obratih na minuto in 93 Nm navora pri 4400 obratih na minuto. Novi AYGO pospeši od 0 do 100 km/h v 13,8 sekunde in doseže največjo hitrost 160 km/h.

Novi AYGO je na voljo v standardni in različici Eco. Pri zadnjem sta 4. in 5. prestava nekoliko daljši. Poleg tega pa je avtomobil opremljen s posebnimi pnevmatikami (RRC), ki se ponašajo z nizkim koeficientom kotalnega upora, s sistemom start & stop in odločenimi aerodinamičnimi izboljšavami.

Pri standardni različici je poraba manjša s 4,1 na 3,9 l/100 km1, kar hkrati zmanjšuje tudi emisije C02 za 5 g/km na 90 g/km1. Različica Eco je energijsko še bolj učinkovita, saj poraba znaša 3,6 l/100 km1 emisije CO2 pa samo 83 g/km1.

Poleg izboljšav zmogljivosti in energijske učinkovitosti ima novi AYGO tudi posodobljene nastavitve podvozja, nadgrajena pa je tudi programska oprema krmilnega sistema. Tako se avtomobil hitreje in bolj natančno odziva in zato ponuja še več agilnosti in voznega užitka v urbanem okolju.

Poleg naštetega so v nadzorno ploščo, stebriček A, vrata in zadnji del avtomobila vgrajeni dodatni materiali, ki absorbirajo vibracije in zmanjšujejo moteče zunanje vplive v kabini.

1 NEDC – finalni homologacijski podatki sledijo

TOYOTA SAFETY SENSE

Toyota Safety Sense združuje tehnologije aktivne varnosti, ki zmanjšujejo možnost trkov in nesreč v številnih prometnih situacijah.

Sistem za preprečitev trka (Pre-Collision System PCS) pri hitrostih med 10 in 80 km/h zaznava druga vozila in zmanjšuje možnost trka od zadaj. Kadar obstaja možnost naleta, je voznik obveščen z zvočnim in vizualnim opozorilom. PCS tudi poveča pritisk v zavornem sistemu in tako pomaga vozniku, kadar pritisne na zavorno stopalko. Če voznik ne ukrepa pravočasno, sistem sproži samodejno zavoro, tako zmanjša hitrost za približno 30 km/h, po potrebi pa povsem ustavi vozilo in prepreči trčenje.

Sistem za ohranjanje voznega pasu (Lane Departure Alert LDA) zaznava oznake na cesti in preprečuje trčenje, ki bi nastalo zaradi nenadzorovane spremembe voznega pasu. Če vozilo brez smerokaza zaman začne menjavati vozni pas, LDA vozniku poda zvočno in vizualno opozorilo.

/

Več o tej temi

Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.