Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Zakaj so dogodki tako pomembni

za nas in za vas?

Kot ste opazili, smo v preteklih mesecih zavzeto podpirali vaše lokalne dogodke. Zakaj so dogodki tako pomembni za nas in za vas?

Menimo, da so dogodki:

  1. Priložnost, da neposredno in osebno stopite v stik s strankami ter da so one v stiku z vami – ljudje pri nakupovanju cenijo neposreden stik, zato nihče ne more prodajati vozil bolje kot vi sami. Ko so stranke v prodajnem salonu, jim lahko razložite določene podrobnosti. Poleg tega je to odlična priložnost, da vam stranke podajo povratne informacije o tem, kaj jim je všeč, in predloge o tem, kaj bi si še želele videti.
  2. Priložnost za ustvarjanje vsebine v družbenih medijih – večina obiskovalcev bo za vaš dogodek izvedela prek družbenih medijev. Zagotovo bodo številni objavili svoje vtise z vašega dogodka na družbenih omrežjih, kot so Twitter, Facebook in Instagram. To lahko izkoristite tako, da goste spodbudite, naj svojo izkušnjo delijo z drugimi. To je odličen način, kako privabiti novo ciljno občinstvo in komunicirati z novimi strankami po dogodku, česar v preteklosti morda niste mogli doseči.
  3. Priložnost za zahvalo obstoječim strankam; naj se počutijo kot zelo pomembni gostje in doživijo nepozabno izkušnjo – brez zvestih strank ne bi mogli uspešno poslovati. Dogodek v znak hvaležnosti strankam je odlična priložnost, da povabite svoje najbolj cenjene stranke na poseben dogodek, ki je namenjen samo njim. Zaradi pozitivne izkušnje se stranke osebno navežejo na trgovino, kar jih spodbudi, da ostanejo dlje in jo znova obiščejo.
  4. Priložnost za zbiranje podatkov o potrošnikih za nadaljnje promocije – ker ustvarjamo ciljne kampanje za oglaševanje najnovejših promocij prek neposredne pošte, je poseben dogodek odličen način, s katerim zagotovite, da se širi vaša podatkovna zbirka potencialnih strank. Ob vedrem razpoloženju in veselem vzdušju ljudje raje posredujejo svoje osebne podatke, na primer e-poštni naslov. To je odlična priložnost, da zberete podatke, kot so datumi rojstva. Tako lahko svojim strankam pošiljate dodatna sporočila in jih čez vse leto vabite v svoj prodajni salon.

Kot prodajalec boste dolgoročno uspešni, če vas bodo stranke neprekinjeno obiskovale. Dogodki so klasičen način, s katerim podjetja navežejo stik s strankami.
Nove stranke se vračajo, če izkusijo vznemirljivo doživetje, poleg tega pa si lahko obetate, da vas bodo priporočile naprej. In prav to je dejavnik, ki ga merimo od aprila: priporočila strank – ključ do vašega nadaljnjega uspeha.
Če potrebujete podporo pri pripravi in načrtovanju dogodka ali želite deliti svoje zamisli, se lahko kadar koli obrnete na naše sodelavce v regionalnih pisarnah.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.