Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Modeli družbe Toyota Motor Corporation z nagradami

v desetih segmentih

Medtem ko Lexus in Porsche zasedata vodilni položaj na področju zanesljivosti vozil, dolgoročna odličnost kakovosti ni rezervirana samo za luksuzne znamke, ugotavljajo pri J.D. Power

COSTA MESA, Kalifornija: 22. februar 2017 — Medtem ko sta znamki Lexus in Porsche vodilni na področju zanesljivosti vozil, so lastniki številnih serijskih vozil z visokim obsegom prodaje prav tako deležni odlične dolgoročne kakovosti, so zapisali v študiji zanesljivosti vozil 2017 Vehicle Dependability StudySM (VDS), ki jo je danes objavila družba J.D. Power.
Aktualna študija, letos že v svoji 28. izdaji, proučuje težave, ki so jih imeli prvi lastniki vozil letnika 2014 v zadnjih 12 mesecih. Celotna zanesljivost je določena s številom težav na 100 vozil (PP100), pri čemer nižja ocena pomeni višjo kakovost. Študija zajema 177 specifičnih težav, ki so razvrščene v osem glavnih kategorij vozil.
Študija ugotavlja, da 10 najbolj prodajanih vozil letnika 2014 v povprečju dosega oceno 134 PP100, kar je bistveno bolje od povprečja 156 PP100. Dva modela, ki že več let beležita najboljše prodajne rezultate – Ford F-150 in Toyota Camry –, letos prav tako zasedata prvo mesto v svojih razredih v študiji VDS.
»Ugotavljamo, da se kupci vse manj odločajo za modele s slabim slovesom na področju zanesljivosti, s tem pa si proizvajalci ne smejo privoščiti padca kakovosti, predvsem pri svojih najbolj prodajanih vozilih,« je dejal Dave Sargent, podpredsednik Global Automotive pri J.D. Power. »Čeprav se številna draga in nišna vozila ponašajo z odlično kakovostjo, se večina strank odloča za serijska vozila iz segmentov z visokim obsegom prodaje. Tako strankam ni treba potrošiti veliko denarja za zelo zanesljivo vozilo.«
Pri J.D. Power ugotavljajo, da je boljša dolgotrajna kakovost poleg svojega vpliva na odločitve o nakupu in pripadnost blagovni znamki ključni dejavnik, ki prispeva k višji preostali vrednosti vozil. J.D. Power na primer ocenjuje, da ima Toyota – najvišje uvrščena blagovna znamka zunaj premium razreda v študiji – za 750 ameriških dolarjev boljšo preostalo vrednost na vozilo v primerjavi s povprečno blagovno znamko. To se kaže v vrednosti več kot 1,3 milijarde ameriških dolarjev samo za letnik 2014.
»Višje preostale vrednosti v trenutnih razmerah rekordnih stopenj zakupa in dolgoročnih posojil omogočajo proizvajalcem avtomobilov, da kupcem zagotovijo konkurenčnejše posle,« je dejal Jonathan Banks, podpredsednik oddelka za analizo vozil pri J.D. Power. »Tako je mogoče doseči višji tržni delež in/ali višjo stopnjo dobička.«
Najvišje uvrščene blagovne znamke in modeli
Lexus in Porsche sta z oceno 110 PP100 izenačena na vrhu področja najvišje zanesljivosti vozil med vsemi znamkami. To je za Lexus šesto leto na čelu razvrstitve znamk v študiji VDS zapored.
  • Sledi mu Toyota (123 PP100), kar pomeni izboljšanje položaja za eno mesto od leta 2016.
  • TLestvico nadaljujeta Buick (126 PP100) in Mercedes-Benz (131 PP100).
  • Hyundai (133 PP100) je znamka, ki je najbolj napredovala v študiji, in sicer za 25 PP100 v primerjavi z letom 2016. S šestim položajem (19. mesto v letu 2016) je to za Hyundai najboljša uvrstitev v študiji VDS.
  • Opazen napredek so zabeležili Dodge in Ford, ki sta svoj rezultat izboljšala za 21 PP100 v primerjavi z letom 2016, in Land Rover za 20 PP100.
Modeli Toyota Motor Corporation so prejeli nagrade v 10 od 18 segmentov, kar je nasploh največje število priznanj, ki jih je prejela posamezna družba v študiji. Ti nagrajenci so Lexus ES, Lexus GS, Lexus RX, Toyota Avalon, Toyota Camry, Toyota FJ Cruiser, Toyota Prius, Toyota Prius v, Toyota Sienna in Toyota Venza. Toyota Camry ima najnižjo oceno PP100 v celotni avtomobilski industriji.
Modeli General Motors so prejeli nagrade v štirih segmentih za Chevrolet Camaro, Chevrolet Sonic, Chevrolet Silverado HD in Chevrolet Tahoe.
Drugi nagrajenci v študiji so Ford F-150, Honda Ridgeline, Mercedes-Benz razreda GLK in Volkswagen Tiguan.
Druge ključne ugotovitve
  • Vse številčnejše težave, povezane s tehnologijo, so drugo leto zapored prispevale k poslabšanju zanesljivosti v avtomobilski industriji. Povprečna ocena letos znaša 156 PP100, kar predstavlja povečanje za 4 PP100 v primerjavi z lanskim letom.
  • Kategorija ACEN (avdio/komunikacija/sistemi zabave/navigacija) z 22 % ostaja področje z največ težavami – v lanskem letu 20 %.
  • Tretje leto zapored lastniki najbolj poročajo o težavah s povezavo/povezljivostjo Bluetooth in z vgrajenim sistemom za prepoznavanje glasu, ki napačno tolmači ukaze.
  • Okvara akumulatorja je nova na seznamu 10 najpogostejših težav v letu 2017. V primerjavi z lanskim letom je letos 44 % več lastnikov poročalo o okvari akumulatorja. Akumulatorji so s 6,1 % najpogosteje zamenjana komponenta, ki ni povezana z običajno obrabo, pri 3 leta starih vozilih – povečanje za 1,3 odstotka v primerjavi z letom 2016.
Ameriška študija 2017 Vehicle Dependability Study temelji na odgovorih 35.186 prvih lastnikov 3 leta starih vozil letnika 2014. Študija se je izvajala od oktobra do decembra 2016.
Več podrobnih informacij o zanesljivosti vozil, fotografije in tehnični podatki so na voljo na: www.jdpower.com/dependability.
Družba J.D. Power je vodilna organizacija na svetu za potrošniške študije, svetovalne storitve ter obdelavo podatkov in analiziranje. Tako J.D. Power svojim strankam pomaga povečati zadovoljstvo njihovih kupcev, rast in dobičkonosnost. Družba J.D. Power, ki je bila ustanovljena leta 1968, ima sedež v kalifornijskem mestu Costa Mesa ter svoje podružnice v Severni in Južni Ameriki, azijsko-pacifiškem območju in Evropi.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.