Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Izdelava vedno boljših avtomobilov:

poročilo o napredku

»Nenadne in korenite spremembe v poslovnem okolju pomenijo, da s tradicionalnim razmišljanjem in poslovanjem ne moremo več trajnostno rasti. Smo na razpotju, kjer potrebujemo nov poslovni model.«  Akio Toyoda, predsednik družbe Toyota

V štirih letih po najavi svoje nove Globalne vizije so pri Toyoti naredili velik korak proti trajnostni rasti z izdelavo vedno boljših avtomobilov. To je zahtevalo nov pristop k proizvodnji avtomobilov, katere glavni cilj so znatno izboljšan razvoj izdelkov in bolj konkurenčni proizvodni obrati. To delo temelji na Toyotini Novi Globalni Arhitekturi (TNGA), podpirajo pa ga z usposabljanjem in izobraževanjem delovne sile.
Predsednik Toyote Akio Toyoda je spregovoril o dosedanjem napredku in med drugim dejal: »Želim si, da bi v letu 2015 odločno zakorakali proti trajnostni rasti. To nam lahko uspe s predstavitvijo novih modelov, ki vsebujejo TNGA, načrtovan premor pa lahko izkoristimo za krepitev svoje konkurenčnosti. Z novo vodstveno strukturo, ki smo jo predstavili ta mesec, želimo izboljšati svojo pravo konkurenčnost in okrepiti delovni kader. Radi bi postali podjetje, ki trajnostno raste – drevo z močnim deblom.«
/
Izdelava boljših avtomobilov prek TNGA
Z namenom znatne izboljšave osnovnih zmogljivosti vozil in podobe izdelkov so pri Toyoti uvedli inovativen pristop integriranega razvoja za sestavne dele prenosnikov moči in platform vozil. Tudi razvoj vozil so združili z namenom promocije strateške skupne rabe nadomestnih delov in sestavnih delov prenosa moči, da bi zmanjšali razvojna sredstva za vsaj 20 odstotkov. S tesnejšim sodelovanjem z dobavitelji želijo pri Toyoti še dodatno zmanjšati stroške in privarčevana sredstva znova vložiti v razvoj naprednih tehnologij in izboljšanje podobe izdelkov.
Novi sestavni deli prenosnika moči
Sestavni deli prenosa moči so v osrčju vseh vozil. Njihov razvoj je treba uskladiti z razvojem platform vozil, ki tvorijo osnovno strukturo vseh vozil. Da bi izboljšali vozne zmogljivosti in porabo goriva, hkrati pa vozila naredili bolj privlačna ter izboljšali njihovo vodljivost, so se pri Toyoti posvetili skupnemu razvoju prenosnikov moči in platform, s katerim nameravajo znižati težišče, izdelavi lažjih in kompaktnejših sestavnih delov ter uporabi poenotenega dizajna s pomočjo modularizacije.
Z izboljšanjem toplotnega izkoristka motorjev in učinkovitosti prenosa energije menjalnikov so pri Toyoti povečali skupno učinkovitost motorjev za približno 25 % in skupno izhodno moč za več kot 15 %. S povsem novo postavitvijo pogonskega sklopa in zmanjšanjem elektromotorjev, pretvornikov in baterij pri Toyoti pričakujejo manjšo skupno porabo goriva svojih sistemov hibridnih vozil. Toyota bo letos začela predstavitev svojih novih pogonskih sklopov in nadaljevala razvoj inovativnih novih hibridnih sistemov, menjalnikov in motorjev.
Nove platforme vozil
Pri Toyoti so s pomočjo inovativnih izboljšav podvozja in vzmetenja vozil razvili nove platforme. Poleg tega so s premikom in znižanjem težišča sestavnih delov prenosa moči dosegli privlačen, nizko ležeči dizajn, odzivno vodljivost, vozne občutke visoke kakovosti in zaščito, s katerimi se boste počutili varne in brez skrbi. 
S premišljeno strukturo karoserije nameravajo pri Toyoti najprej povečati skupno togost karoserije za 30 do 65 odstotkov, nato pa jo še dodatno izboljšati z združitvijo karoserijskih komponent s tehnologijo laserskega varjenja. Svoje nove platforme bo Toyota najprej uporabila pri vozilih srednjega razreda s sprednjim pogonom, ki jih bodo predstavili letos, sledile bodo posebne nove platforme za kompaktna in velika vozila s sprednjim pogonom ter za vozila z zadnjim pogonom. Pri Toyoti pričakujejo, da bo približno polovica njihovih vozil, prodanih v letu 2020, opremljena z novimi platformami.
/
Izboljšanje Toyotinih proizvodnih sistemov
Po namernem premoru, med katerim so okrepili svojo konkurenčnost, so pri Toyoti zamrznili projekte novih proizvodnih obratov in raje poskušali kar najbolje izkoristiti obstoječe proizvodne obrate in opremo ter zmanjšati naložbe, ki so v tovarnah potrebne ob predstavitvah novih modelov vozil. Pri Toyoti si tudi prizadevajo, da bi bile tovarne bolj konkurenčne, zato so znatno zmanjšali naložbe v nove proizvodne obrate ter dodatno okrepili okoljevarstveno učinkovitost in varnost.
Podobo svojih izdelkov poskušajo pri Toyoti izboljšati tudi z razvojem proizvodnih tehnologij, s katerimi bo lažje kot kadar koli prej uresničiti nove zasnove ter funkcije. Pred vstopom v novo fazo trajnostne rasti si pri Toyoti prizadevajo tudi narediti več na področju usposabljanja svojega kadra.
Popoln izkoristek obstoječih proizvodnih obratov in infrastrukture
Od leta 2013 pri Toyoti nadgrajujejo vsestranskost svojih proizvodnih linij. Proizvodnjo istega modela so razdelili po več tovarnah in postopoma povečali delovno zmogljivost ter s tem dodobra izkoristili tudi najmanjše presežke zmogljivosti v posameznih tovarnah. Pri Toyoti so nato povečali svoj globalni faktor obremenitve (stopnjo izkoristka linije) s približno 70 %, kolikor je znašal leta 2009, na več kot 90 %.
Zmanjšanje naložb v proizvodnjo novih modelov
Letos nameravajo pri Toyoti zmanjšati vlaganje v osnovna sredstva, ki je potrebno za pripravo proizvodne linije novega modela, za približno 50 % v primerjavi z letom 2008. To vključuje tudi proizvodnjo novih motorjev, menjalnikov in sorodnih sestavnih delov.
Čeprav bo predstavitev novih sestavnih delov prenosnika moči in platform TNGA začasno terjala povečanje naložb v proizvodno linijo, naj bi končni rezultat bile nižje ravni naložb kot leta 2008. Zaradi strateške skupne rabe nadomestnih in sestavnih delov, ki omogoča dodajanje več sestavnih delov platform in prenosnikov moči v linijo za mešano proizvodnjo, se bodo pri Toyoti lahko prilagajali spremembam povpraševanja in dosegli znatno zmanjšanje skupnih naložb v proizvodno linijo.
Povečanje konkurenčnosti proizvodnega obrata
Pri Toyoti kombinirajo rezultate svojega dela, da bi povečali konkurenčnost tovarne, z načinom razmišljanja in tehnologijami, ki so jih zbrali pri ustvarjanju vedno boljših avtomobilov na področju proizvodnega inženiringa. Toyota želi biti inovativna in ustvariti konkurenčne proizvodne obrate za trajnostno rast. 
Trenutno se približujejo točki, pri kateri naj bi zmanjšali naložbe v nov proizvodni obrat za približno 40 odstotkov v primerjavi z letom 2008. Med glavnimi dejavniki so ukrepi za doseganje "preprostih in vitkih" proizvodnih linij, na primer manjše lakirnice in uvedba opreme, ki jo je mogoče dodatno namestiti na tla tovarne. V današnjih proizvodnih obratih je pogosto treba spustiti večjo opremo s stropa ali jo pritrditi na tla tovarne. Z zmanjšanjem teh naložb se bodo sprostila sredstva.
S pomočjo učinkovitejšega upravljanja z energijo bodo tovarne okolju prijaznejše, zato pri Toyoti pričakujejo, da bodo nove tovarne proizvedle za 55 odstotkov manj CO2 od običajnih tovarn.
S povezanimi projekti želijo pri Toyoti proizvodnjo prenesti s proizvodnih obratov, ki se zanašajo na obseg proizvodnje, na proizvodne obrate, ki bodo vedno konkurenčni.
Ustvarjanje vedno boljših avtomobilov na področju proizvodnega inženiringa
Sredstva, ki so jih privarčevali s pomočjo pobud za zmanjšanje vlaganj, želijo pri Toyoti uporabiti za dodatno izboljšanje podobe izdelkov na področju proizvodnega inženiringa. 
Pobude za proizvodni inženiring, med katerimi so nove tehnologije, ki so jih že uporabili v mnogih modelih vozil serijske proizvodnje, vključujejo revolucionarne oblikovalne tehnologije, ki omogočajo proizvodnjo elegantnih sestavnih delov in razvoj naprednejših varilnih tehnologij za večjo togost karoserije.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.