Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Toyota ostaja najbolj cenjena

avtomobilska znamka

Vrednost blagovne znamke Toyota je zrasla za 16 % in ostaja na prvem mestu v avtomobilskem sektorju Interbrandove lestvice najboljših globalnih znamk leta 2015 ter hkrati ohranja lansko uvrstitev med najboljšo deseterico blagovnih znamk.

Vrednost blagovne znamke Toyota je zdaj ocenjena na 49,048 milijarde ameriških dolarjev. Že četrto leto zapored je Toyota pristala v prvi deseterici, v primerjavi z letom 2014 pa je
napredovala z osmega na šesto mesto.
Letošnji seznam je zaznamovala prevlada tehnoloških in avtomobilskih znamk, ki so zasedle 28 položajev v stoterici, priznanj pa so bile deležne tudi blagovne znamke z integriranimi rešitvami posameznih potreb potrošnikov.
/
»Seznam najboljših globalnih blagovnih znamk sporoča, kaj potrebujejo znamke za uspeh v današnjem izjemno fragmentiranem svetu. Ljudje zahtevajo takojšnjo osebnim potrebam prilagojeno izkušnjo, zato se morajo podjetja in blagovne znamke odzivati bliskovito hitro,« 
pove Jez Frampton, globalni generalni direktor družbe Interbrand. »Mnoge blagovne znamke na letošnjem seznamu stoterice so tako intuitivno usklajene s potrebami ljudi, da so lahko neopazno integrirane v njihov vsakdan.«
/
»V koraku z življenjem« – kakor se glasi naslov letošnjega seznama, je Toyotina filozofija, saj smo predani ustvarjanju vedno boljših rešitev mobilnosti. Gre za pristop do prevoza, ki je namenjen predvsem potrošnikom in njihovim potrebam.
Pri Toyoti ne verjamemo, da lahko posamezna tehnologija izpolni tako različne zahteve, zato želimo ponuditi vrsto mobilnostnih rešitev, ki izpolnjujejo različne potrebe potrošnikov ob različnih časih. To je del mobilnostnega načrta, ki ga razvijamo že več kot desetletje.
Električna vozila bodo najbolje služila potrebam urbane mobilnosti. V tem trenutku načrt preizkušamo v Grenoblu, kjer se v projektu izposoje vozil dokazujejo inovativni izdelki, kakršna sta i-ROAD in COMS. Za vsakodnevno rabo se bo večina potrošnikov odločala za hibridno tehnologijo, ki smo jo leta 1997 uvedli z modelom Prius, in za tehnologijo priključnih hibridov. 
Vozila na gorivne celice z vodikovim pogonom bodo izpolnila preostale potrebe mobilnosti na daljše razdalje v družbi, ki se vedno bolj zaveda onesnaženja okolja.
Da bi se načrti uresničili, smo v prosto uporabo za eno leto ponudili več kot 5680 patentov s področja gorivnih celic, vključno s tistimi, ki smo jih uporabili v Toyoti Mirai, prvi limuzini serijske proizvodnje s pogonom na gorivne celice, ki ta mesec vstopa na evropske prodajne trge.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.