Šaljive kampanje, veliko žensk na vodilnih položajih, vozilo prihodnosti na gorivne celice, ki ne oddaja izpustov, so med razlogi, da so pri Interbrandu v svojem letnem poročilu Toyoto uvrstili na osmo mesto najbolj cenjenih globalnih znamk. Od leta 2013, ko so pristali na desetem mestu, je vrednost znamke Toyota zrasla za 20 odstotkov na 42,4 milijarde dolarjev, kar je tudi njena najvišja vrednost. Toyota je znova najbolj cenjena avtomobilska znamka.
»Počaščeni smo, da smo se znova uvrstili na Interbrandov seznam najboljših globalnih znamk. Zasluge za ta dosežek gredo našim predanim sodelavcem, neverjetnim trgovcem in zvestim
kupcem,« pove Jack Hollis, podpredsednik Toyotinega oddelka za trženje v družbi Toyota Motor Sales, U.S.A., Inc. »Pri Toyoti ne razmišljamo samo o tem, v katero smer gre avtomobilska industrija, pač pa smo odločeni, da sami vodimo razvoj prihodnje mobilnosti.
Interbrandovo priznanje je potrditev Toyotine filozofije "Let's Go Places" in naše velike predanosti strankam.«
Jez Frampton, globalni generalni direktor družbe Interbrand: »Od leta 2004 je Toyota najbolj cenjena avtomobilska znamka na seznamu najboljših globalnih znamk. Rad bi čestital Toyoti za dobro letošnjo uvrstitev in za položaj na vrhu najbolj cenjenih svetovnih znamk.«
Pri Interbrandu objavijo lestvico najboljših stotih znamk, ki temelji na originalni metodologiji, s katero analizirajo več načinov, na katere določena znamka vpliva na organizacijo in ji koristi. Od tega, ali pritegne nadarjene ljudi, do tega, ali izpolnjuje pričakovanja kupcev. K vrednosti znamke ključno pripomorejo trije dejavniki: 1) finančni uspeh izdelkov ali storitev znamke; 2) vloga znamke pri odločitvi o nakupu in 3) ugled znamke, ki upraviči visoko ceno ali zagotovi dobiček družbi.
Rast vrednosti znamke Toyota odraža njene aktualne globalne pobude, vključno s Toyotinim mobilnostnim skladom, ki se posveča mobilnostnim izzivom po vsem svetu, in s sodelovanji pri
ustvarjanju inovativnih tehnologij, ki izboljšajo trajnostni prevoz, na primer tehnologija gorivnih celic in električni pogonski sklopi. Toyota se je uvrstila na drugo mesto Interbrandove lestvice najboljših 50 globalnih okolju prijaznih znamk.
Ravno ta teden so pri Toyoti predstavili drzno novo Toyoto Camry za leto 2015, in sicer s tržno kampanjo za najbolje prodajan avtomobil v ZDA, s katero naj bi spodbudili ljudi k navdahnjenemu življenjskemu slogu in jih popeljali na kraje, ki jih niso nikoli obiskali. Kampanja z naslovom "Vsaka drzna odločitev vodi k naslednji" je prva večja pobuda v okviru tržnega modela Total Toyota (T-squared), ki predstavlja enotnejši tržni pristop k medijem, ki jih plača Toyota ali so v njeni lasti. Z njim so poenotili vloge agencij, ki so bile prej ločene.
Poleg razvoja vozil z najnovejšimi varnostnimi rešitvami Toyota tudi izobražuje in spodbuja vse cestne udeležence k varni vožnji s specializiranimi pobudami za otroke (Buckle Up For Life), najstnike (TeenDrive365) in odrasle. TeenDrive365, Toyotina celovita pobuda za varno vožnjo najstnikov, še naprej pomaga družinam voditi njihove najstnike skozi prva leta za volanom in spodbuja starše, naj postanejo vozniki, ki bodo vzor najstnikom.
Podporni center Toyotinega proizvodnega sistema (TSSC) s svojim nagrajenim Toyotinim proizvodnim sistemom pomaga organizacijam dvigniti kakovost in učinkovitost njihovih proizvodnih sistemov. Poleg tega, da pomaga neprofitnim organizacijam in skupnostim, Toyota sodeluje tudi z družbo Herman Miller in jim pomaga izboljšati njihove proizvodne procese, s čimer so znatno skrajšali dobavne roke in povečali prodajo ter dobiček družbe Herman Miller.
Interbrandovo priznanje je zlasti pomembno zato, ker bo Toyota na svojem novem najsodobnejšem severnoameriškem sedežu v mestu Plano v Teksasu združena pod eno streho.
Toyotine namenske podružnice se bodo združile v skupno družbo pod sloganom One Toyota Vision (Ena Toyotina vizija).