Brezplačno preizkusite
Ceniki in katalogi
E-novice
Sestavite svojo Toyoto
Poiščite Toyota partnerja

Toyota ostaja med najbolj cenjenimi

avtomobilskimi znamkami

Toyota se je v letu 2014 povzpela na osmo mesto Interbrandove lestvice najboljših globalnih znamk 2014 z 20-odstotno rastjo vrednosti znamke.

Šaljive kampanje, veliko žensk na vodilnih položajih, vozilo prihodnosti na gorivne celice, ki ne oddaja izpustov, so med razlogi, da so pri Interbrandu v svojem letnem poročilu Toyoto uvrstili na osmo mesto najbolj cenjenih globalnih znamk. Od leta 2013, ko so pristali na desetem mestu, je vrednost znamke Toyota zrasla za 20 odstotkov na 42,4 milijarde dolarjev, kar je tudi njena najvišja vrednost. Toyota je znova najbolj cenjena avtomobilska znamka.
»Počaščeni smo, da smo se znova uvrstili na Interbrandov seznam najboljših globalnih znamk. Zasluge za ta dosežek gredo našim predanim sodelavcem, neverjetnim trgovcem in zvestim
kupcem,« pove Jack Hollis, podpredsednik Toyotinega oddelka za trženje v družbi Toyota Motor Sales, U.S.A., Inc. »Pri Toyoti ne razmišljamo samo o tem, v katero smer gre avtomobilska industrija, pač pa smo odločeni, da sami vodimo razvoj prihodnje mobilnosti. 
 
Interbrandovo priznanje je potrditev Toyotine filozofije "Let's Go Places" in naše velike predanosti strankam.«
Jez Frampton, globalni generalni direktor družbe Interbrand: »Od leta 2004 je Toyota najbolj cenjena avtomobilska znamka na seznamu najboljših globalnih znamk. Rad bi čestital Toyoti za dobro letošnjo uvrstitev in za položaj na vrhu najbolj cenjenih svetovnih znamk.« 
Pri Interbrandu objavijo lestvico najboljših stotih znamk, ki temelji na originalni metodologiji, s katero analizirajo več načinov, na katere določena znamka vpliva na organizacijo in ji koristi. Od tega, ali pritegne nadarjene ljudi, do tega, ali izpolnjuje pričakovanja kupcev. K vrednosti znamke ključno pripomorejo trije dejavniki: 1) finančni uspeh izdelkov ali storitev znamke; 2) vloga znamke pri odločitvi o nakupu in 3) ugled znamke, ki upraviči visoko ceno ali zagotovi dobiček družbi.
Rast vrednosti znamke Toyota odraža njene aktualne globalne pobude, vključno s Toyotinim mobilnostnim skladom, ki se posveča mobilnostnim izzivom po vsem svetu, in s sodelovanji pri
ustvarjanju inovativnih tehnologij, ki izboljšajo trajnostni prevoz, na primer tehnologija gorivnih celic in električni pogonski sklopi. Toyota se je uvrstila na drugo mesto Interbrandove lestvice najboljših 50 globalnih okolju prijaznih znamk.
Ravno ta teden so pri Toyoti predstavili drzno novo Toyoto Camry za leto 2015, in sicer s tržno kampanjo za najbolje prodajan avtomobil v ZDA, s katero naj bi spodbudili ljudi k navdahnjenemu življenjskemu slogu in jih popeljali na kraje, ki jih niso nikoli obiskali. Kampanja z naslovom "Vsaka drzna odločitev vodi k naslednji" je prva večja pobuda v okviru tržnega modela Total Toyota (T-squared), ki predstavlja enotnejši tržni pristop k medijem, ki jih plača Toyota ali so v njeni lasti. Z njim so poenotili vloge agencij, ki so bile prej ločene.
Poleg razvoja vozil z najnovejšimi varnostnimi rešitvami Toyota tudi izobražuje in spodbuja vse cestne udeležence k varni vožnji s specializiranimi pobudami za otroke (Buckle Up For Life), najstnike (TeenDrive365) in odrasle. TeenDrive365, Toyotina celovita pobuda za varno vožnjo najstnikov, še naprej pomaga družinam voditi njihove najstnike skozi prva leta za volanom in spodbuja starše, naj postanejo vozniki, ki bodo vzor najstnikom.
Podporni center Toyotinega proizvodnega sistema (TSSC) s svojim nagrajenim Toyotinim proizvodnim sistemom pomaga organizacijam dvigniti kakovost in učinkovitost njihovih proizvodnih sistemov. Poleg tega, da pomaga neprofitnim organizacijam in skupnostim, Toyota sodeluje tudi z družbo Herman Miller in jim pomaga izboljšati njihove proizvodne procese, s čimer so znatno skrajšali dobavne roke in povečali prodajo ter dobiček družbe Herman Miller.
Interbrandovo priznanje je zlasti pomembno zato, ker bo Toyota na svojem novem najsodobnejšem severnoameriškem sedežu v mestu Plano v Teksasu združena pod eno streho.
Toyotine namenske podružnice se bodo združile v skupno družbo pod sloganom One Toyota Vision (Ena Toyotina vizija).
Več o Toyoti
Toyota (NYSE:TM), največji proizvajalec avtomobilov na svetu in avtor Priusa, je s svojimi znamkami Toyota, Lexus in Scion predan izdelavi avtomobilov, ki so prilagojeni življenjskemu slogu ljudi. 
V zadnjih 50 letih smo izdelali več kot 25 milijonov avtomobilov in tovornjakov v Severni Ameriki, kjer imamo 14 proizvodnih obratov in neposredno zaposlujemo več kot 40.000 ljudi. V 1800 severnoameriških prodajnih salonih smo v letu 2013 prodali več kot 2,5 milijona avtomobilov in tovornjakov – in okrog 80 odstotkov vseh Toyotinih vozil, ki so bila prodana v zadnjih 20 letih, je še vedno na cesti.
Toyota je partnerica človekoljubnih organizacij po vsej državi, ki dajo poudarek izobrazbi, varnosti in okoljevarstvu. Svojo predanost dokazujemo s tem, da s strokovnim znanjem, ki smo ga pridobili z izdelavo odličnih avtomobilov in tovornjakov, pomagamo skupnostim in neprofitnim organizacijam. Za več informacij o Toyoti kliknite tukaj.
Več o Interbrandu
Interbrand je najbolj znano svetovno podjetje za svetovanje na področju blagovnih znamk. Njihovo omrežje zajema 33 izpostav v 27 državah. Od začetka poslovanja leta 1974 so spremenili pogled na ustvarjanje blagovne znamke po vsem svetu: od druge besede za "logotip" do najpomembnejšega aduta podjetij pri uresničevanju poslovnih strategij. 
Pri izdajatelju vplivne vsakoletne lestvice najboljših globalnih znamk verjamejo, da lahko blagovne znamke spremenijo svet, in svojim strankam pomagajo doseči ta cilj vsak dan. Interbrandova kombinacija strategije, ustvarjalnosti in tehnologije ponuja sveže zamisli in poglede, razumevanje blagovnih znamk, poslovne priložnosti in zanimive izkušnje s področja blagovnih znamk. Interbrand je del mreže agencij skupine Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC). Za več informacij obiščite spletno stran Interbranda ali nam sledite na Twitterju in Facebooku.

Preberite več

Herojske nočne vožnje za dober namen Herojske nočne vožnje za dober namen Prometna varnost je tematika, ki se tiče nas vseh, in to so od besed k dejanjem dokazali zaposleni podjetja Toyota Adria. ČLOVEK ČLOVEKU SOPOTNIK ČLOVEK ČLOVEKU SOPOTNIK Toyota Slovenija je sklenila sodelovanje z Zavodom za medgeneracijsko sodelovanje Sopotniki, v sklopu katerega želijo pomagati pri zagotavljanju mobilnosti starostnikov. Za začetek plemenite pobude so gospo Marijo Žgavec iz Idirje peljali na izlet na Bled, nato pa še na obisk k vnukinji. Odgovorno v poletje. Odgovorno v poletje. Ne pozabimo na varnost tudi na drugih nevarnih področjih! Skrb za vaše vozilo Skrb za vaše vozilo V času, v katerem se nahajamo – poletje, čas počitnic in dopustov, kot tudi obdobje korone - svojega avtomobila znamke Toyota morda ne vozite tako pogosto kot sicer. Zato smo za vas zbrali nekaj uporabnih nasvetov, kako skrbeti za avtomobil, ko je nekoliko manj v uporabi. Na ta način boste poskrbeli, da bo v najboljši možni kondiciji, ko ga boste spet začeli vsakodnevno uporabljati.
Uporaba piškotkov spletnega mesta
Piškotki služijo zagotavljanju najboljše uporabniške izkušnje na naši spletni strani, zagotavljanju storitev in orodij tretjih oseb, zagotavljanju lažjega razumevanja in izboljšanja delovanja spletne strani ter oglaševanju. Priporočamo, da potrdite vse piškotke. Če pa se z njimi ne strinjate, jih lahko enostavno spremenite na spodnji povezavi nastavitve piškotkov.