Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Toyotina in Lexusova hibridna vozila

prihranijo denar

Izjemno nizki stroški lastništva so že dolgo ena glavnih prednosti Toyotinih hibridnih vozil, kar je še posebej zanimivo za poslovne uporabnike. Nova, neodvisna raziskava, izvedena pri inštitutu Tec-RMI v Nemčiji, to tudi potrjuje.

Toyotin popolnoma hibridni pogonski sklop je posebej oblikovan za nizke stroške vzdrževanja in prvorazredno zanesljivost. V primerjavi z vozili z dizelskimi in bencinskimi motorji Toyotina hibridna vozila ne uporabljajo konvencionalnih zaganjalnikov motorja ali alternatorja. Hibridni motorji so opremljeni s krmilno verigo, ki ne potrebuje vzdrževanja, in so brez kakršnih koli pogonskih jermenov.
Rezultati glavne raziskave, ki jo je opravil inštitut Tec-RMI* za BFP Fuhrpark, nemško revijo, specializirano za flotna vozila, kažejo, da Toyotini hibridi lahko lastnikom v samo treh letih prihranijo do 1000 evrov.
Izdaja omenjene revije, objavljena 3. avgusta 2015, primerja različna hibridna vozila (hibridne in "plug-in" hibridne različice modelov) različnih proizvajalcev. Vsa testirana vozila so bila stara 36 mesecev in so prevozila 120.000 km.
Testirana Toyota Auris Hybrid in Lexus IS 300h sta bila edini hibridni vozili, ki sta svojim lastnikom "prihranili" denar. Lexus IS 300h, ki se je med vsemi testiranimi vozili najbolje izkazal, lahko v treh letih "prihrani" malo več kot 1000 evrov v primerjavi s podobnim konvencionalnim vozilom z bencinskim motorjem; celo prihranek pri stroških zamenjave pnevmatik znaša 450 evrov.
Toyota Auris Hybrid prihrani okoli 450 evrov, v primerjavi z enakovrednimi dizelskimi vozili, in 160 evrov, v primerjavi s konkurenti z bencinskim motorjem. Pri hibridnih in "plug-in" hibridnih vozilih preostalih avtomobilskih znamk, ki so bile testirane, so bili stroški večji v primerjavi s podobnimi vozili z bencinskimi ali dizelskimi motorji. 
/
Naslednji rezultati potrjujejo izjemno kakovost in osredotočanje na zanesljive tehnologije, po čemer je Toyota v avtomobilski industriji tudi znana:
  • Zahvaljujoč elektronsko nadzorovanemu regenerativnemu zaviranju (ECB-R) je življenjska doba zavornih ploščic tudi več kot 100.000 km. 
  • Ne le da so pnevmatike standardne velikosti cenejše, temveč porazdelitev teže v Toyotinih hibridnih vozilih znatno zmanjša njihovo obrabo, tako da z njimi običajno lahko prevozimo tudi več kot 50.000 km.
  • Pričakovana življenjska doba izpušnega sistema je več kot pet let, saj je izdelan iz nerjavnega jekla.
  • Toyotine LED luči "za celo življenje" imajo življenjsko dobo 20 let.
Dave Cussel, vodja Fleet Europe, pravi: "Javno priznanje stroškovni učinkovitosti Toyotinih hibridnih vozil se vidi v povprečnem letnem povečanju prodaje Toyotinih in Lexusovih hibridnih vozil na evropskem trgu za 26 % v zadnjih štirih letih. Od leta 2000, ko se je na evropskem trgu začela prodaja prvih hibridnih vozil (prva generacija Priusa), do danes je bilo prodanih več kot 940.000 hibridnih vozil. Evropski flotni kupci s Toyotinimi hibridnimi vozili dobijo izvirno in pametno rešitev."
Toyota Motor Europe se vedno bolj osredotoča na rastoči flotni segment evropskega trga, največjo zaslugo za to pa imajo ravno hibridni modeli. Toyota in Lexus sta na številnih nacionalnih trgih ustanovila lastna "Poslovna središča" z osebjem, ki je opravilo posebno usposabljanje o promociji hibridne tehnologije.
V zadnjih 4 letih se je prodaja flotnim kupcem podvojila, in sicer z 20.000 vozil leta 2011 na 40.000 leta 2014. Lani sta Toyota in Lexus skupaj na evropskem trgu prodala več kot 178.000 hibridnih vozil.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.