Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Spa vabi

svetovne prvake

Moštvo TOYOTA GAZOO Racing se bo podalo v bližnjo Belgijo, kjer bo ta konec tedna druga dirka svetovnega prvenstva vzdržljivostnih dirk - šest ur Spa-Francorchampsa.

Moštvo TOYOTA GAZOO Racing se bo podalo v bližnjo Belgijo, kjer bo ta konec tedna druga dirka svetovnega prvenstva vzdržljivostnih dirk – Šest ur Spa-Francorchampsa.
Anthony Davidson, Sébastien Buemi in Kazuki Nakadžima v bolidu TS040 HYBRID s številko 1 so sezono začeli s tretjim mestom na dirki Šest ur Silverstona na začetku meseca. Anthony in Sébastien sta v Spaju zmagala pred 12 meseci.
Moštvo je svoj točkovni izkupiček v Silverstonu dopolnilo s četrtim mestom dirkalnika s številko 2, za krmilom katerega sedijo Alex Wurz, Stéphane Sarrazin in Mike Conway, kar pomeni, da se TOYOTA v Belgijo podaja z drugega mesta v konstruktorskem seštevku, osem točk za vodilnim Audijem.
/
Dirka v Spaju je deseta dirka za bolid TS040 HYBRID in na vseh dosedanjih dirkah je vsaj en dirkalnik osvojil mesto na stopničkah, na petih dirkah pa so tudi zmagali.
Tako kot na uvodni dirki bo moštvo znova uporabilo bolid TS040 HYBRID z večjim aerodinamičnim potiskom k tlom, čeprav dirkališče v Spaju zahteva, da je aerodinamični potisk k tlom nižji kot v Silverstonu, kar omogoča višje hitrosti na dolgi ravnini Kemmel.
V prejšnjih sezonah je bilo dogajanje strnjeno v dva stresna dneva, letošnji konec tedna v Spaju pa sledi tridnevnemu formatu. Treningi se začnejo v četrtek (12:00–13:30 in 16:30–18:00) in zaključijo v petek (14:00–15:00) pred kvalifikacijami (18:35–19:00). Dirka se prične v soboto ob 14:30.
/
Ta teden aktualni svetovni prvaki prvič dirkajo pod imenom "TOYOTA GAZOO Racing", ki odraža filozofijo družbe TOYOTA Motor Corporation, ki motošport uporablja kot orodje za izdelavo vedno boljših osebnih avtomobilov.
To filozofijo vsebuje že program serije WEC, saj s hibridno tehnologijo izboljšuje razvoj osebnih avtomobilov že od začetka projekta leta 2012.
Ime GAZOO Racing se na Japonskem uporablja za vrsto različnih motošportnih dejavnosti in je bilo v Evropi vidno na dirki 24 ur Nürburgringa.
/
/
Tošio Sato, predsednik moštva:»Spa je za nas pomembna dirka, ne samo zato, ker gre za eno domačih dirk. Gre tudi za zadnjo dirko pred dirko v Le Mansu, zato bo zelo pomembno, da dobimo kopico podatkov in natančneje nastavimo svoj dirkalnik, kar nam bo pomagalo pri pripravah na Le Mans. Lani smo na tej dirki zmagali in to je tudi letos naš cilj, čeprav vemo, da je konkurenca močna. Po Silverstonu je vsa ekipa trdo garala, tako da smo pripravljeni na boj za zmago.«
Anthony Davidson (TS040 HYBRID s številko 1):»Veselim se vnovičnega dirkanja v Spaju, saj mi je steza všeč, lani pa smo tam tudi zmagali. Upam, da bomo bolj konkurenčni, kot smo bili v Silverstonu. V Spaju je vreme vedno nepredvidljivo; nikoli ne veš, kaj sledi, in to zagotovo vpliva na rezultate. Dirkališče je resnično zanimivo in vožnja skozi Eau Rouge je precej zahtevnejša z dirkalnikom LMP1 kot z bolidom formule 1. Če je vse v redu, lahko odsek prevoziš s polnim plinom, kar pomeni, da si tam vedno na robu zmogljivosti.«
Sébastien Buemi (TS040 HYBRID s številko 1): »Spa je fantastična steza, zagotovo ena mojih najljubših. Vožnja z našim dirkalnikom LMP1 skozi hitre zavoje, kot so na odseku Eau Rouge, je neverjetna, zato se veselim vrnitve tja, zlasti po lanski zmagi. Dirkališče bi nam moralo bolj ustrezati kot Silverstone in prepričan sem, da se bomo lahko borili za zmago. Druga tovarniška moštva z bolidi LMP1 nam ne bodo olajšala dela, kar pomeni, da moramo biti na treningih zelo zbrani, če želimo iz svojega avtomobila izvleči kar največ. Motivacije nam ne manjka in izziva se veselimo.«
Kazuki Nakadžima (TS040 HYBRID s številko 1):»Zelo rad dirkam v Spaju; za dirkače je to fantastična steza. Moštvo je v Kölnu trdo garalo, da bi se pripravilo na to dirko in pričakujemo, da bomo bolj konkurenčni, kot smo bili v Silverstonu. To bo zagotovo še ena tesna dirka, kar je zanimivo za gledalce. Lani sem v Spaju prvič stal na stopničkah, zmagal pa tam še nisem. Letošnja dirka je prava priložnost, da to spremenimo!«
Alex Wurz (TS040 HYBRID s številko 2): »Spa je lepa steza z nekaj zelo lepimi zavoji. Vreme je lahko vprašljivo; lani je bilo krasno, vendar vsi vemo, kako spremenljivo zna biti. Spa je posebna dirka tudi zaradi izbire pnevmatik. To zna biti zahtevna naloga, zato se moramo na treningih potruditi, če se želimo pravilno odločiti. Čim bolje bomo izkoristili čas, ki ga imamo na voljo, in upam, da se bo to obrestovalo.«
Stéphane Sarrazin (TS040 HYBRID s številko 2): »Veselim se dirke v Spaju, saj je to eno mojih najljubših dirkališč; je zelo zanimivo in zahtevno za dirkače. Tam vlada posebno vzdušje, saj gre za klasično dirkališče, ki je daljše od večine drugih stez. Sem zelo motiviran, da ta konec tedna dosežem dober rezultat. Na zadnji dirki pred Le Mansom se želimo vedno boriti za zmago, ki na celotno moštvo vpliva pozitivno. Prepričan sem, da lahko dosežemo dober rezultat.«
Mike Conway (TS040 HYBRID s številko 2): »V Spaju nisem dirkal od leta 2008 na dirki serije GP2. Predolgo že nisem bil tam! To je bilo eno mojih najljubših dirkališč, zato se veselim, da bom lahko tam nastopil z dirkalnikom LMP1; pričakujem odlično izkušnjo. Začetek sezone v Silverstonu je bil soliden, a menim, da nam bo Spa bolj ustrezal, in pričakujem, da bomo tam močnejši. Gre za še eno dirko, ki smo jo v lanski sezoni dobili, zato hočemo ubraniti zmago in si pripraviti popolno izhodišče za priprave na Le Mans.«
/
Več o moštvu TOYOTA Racing v svetovnem prvenstvu vzdržljivostnih dirk:

TOYOTA je prvič nastopila v svetovnem prvenstvu vzdržljivostnih dirk (WEC) v sezoni 1983, kar je naznanilo začetek dolgoletnega sodelovanja na vzdržljivostnih dirkah. TOYOTINI avtomobili so nastopili na 16 dirkah 24 ur Le Mansa in štirikrat osvojili drugo mesto, kar je njihov najboljši dosežek (1992, 1994, 1999 in 2013). TOYOTA je leta 2012 vstopila v ponovno oživljeno prvenstvo vzdržljivostnih dirk z moštvom TOYOTA Racing. Leta 2014 je njihov prvi hibridni dirkalnik razreda LMP1, TS030 HYBRID, nasledil dirkalnik TS040 HYBRID. Zasnovali in izdelali so ju pri TOYOTA Motorsport GmbH (TMG), kjer je tudi sedež moštva.

Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.