Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Odprava Toyota EverTest:

Misija zaključena

Velik in ambiciozen projekt Toyota EverTest je bil uspešno zaključen. Potekal je od aprila do junija 2016 in je združil legendarna Toyotina športna terenca Land Cruiser, pogumne ljudi in Mount Everest, najvišji vrh sveta.

  • Športna terenca Land Cruiser 200 in Land Cruiser Prado sta znova dokazala svojo vzdržljivost z vožnjo po 15.250 kilometrov dolgi cesti, na kateri sta podpirala alpiniste med njihovim zahtevnim vzponom in se nato vrnila v Moskvo brez ene same okvare ali napake.
  • Vsem alpinistom v skupini je uspelo premagati izjemno zahteven vzpon na Mount Everest in se varno vrniti domov zahvaljujoč obsežnim pripravam, postopni aklimatizaciji in možnosti hitre vrnitve v dolino, ki sta jo v primeru prvih znakov višinske bolezni omogočala športna terenca iz Toyote.
  • Obsežno gradivo v obliki fotografij in videoposnetkov, posnetih med vzponom, bo osvajanje Everesta približalo številnim ljudem in jim s pomočjo storitve streetview omogočilo, da se tudi sami »povzpnejo« na vrh.
  • Diagnostika vozil v uradnem Toyotinem servisu v Moskvi je potrdila, da sta bila športna terenca po vrnitvi z odprave v povsem delujočem stanju, kar potrjuje izjemno kakovost in zanesljivost Toyotinih avtomobilov.
  • Testiranje vozil Land Cruiser 200 in Land Cruiser Prado se bo kmalu nadaljevalo v sklopu novih velikopoteznih projektov, ki bodo še razširili meje domene športnih terencev Land Cruiser.
/
Toyota Motor LLC
Velik projekt Toyota EverTest je zaključen. Tri mesece, aprila, maja in junija 2016, je ta projekt združeval pogumne in odločne alpiniste, ki so sprejeli izziv vzpona na najvišjo goro sveta, ter legendarna športna terenca iz družine vozil Land Cruiser.
Land Cruiser 200 in Land Cruiser Prado, nepremagljivi vozili, razviti za preizkušanje skrajnih meja, sta znova upravičili svoj naziv vrhunskega avtomobila, saj sta premagali 15.250 kilometrov v ekstremnih cestnih in višinskih razmerah ter se izkazali za zanesljivo podporo ekspediciji med vzponom. Na koncu sta se uspešno vrnili v Moskvo brez ene same okvare.
Vsi člani združene ekipe – medijski projekt Snob, znani televizijski voditelj Valdis Pelšs s filmsko ekipo RD Studia in globalni spletni portala Yandex – so lahko uresničili svoje ambicije, saj so se povzpeli na Mount Everest, najvišjo goro sveta, in naredili ekskluzivne posnetke, da bi najvišji vrh sveta približali čim več ljudem. V to gradivo bosta vključeni tudi Toyotini legendarni vozili Land Cruiser, ki bosta mnogim v spominu ostali kot najboljši vozili za uresničevanje sanj.
/
Ozadje projekta
O Mount Everestu se pripovedujejo legende in snemajo filmi, doslej pa še nikomur ni uspelo posneti resničnega vzpona od vznožja do vrha. Valdis Pelšs in RD Studio, produkcijsko podjetje za dokumentarce, sta imela ambiciozno idejo, da bi v realnem času posnela zgodbo o resničnih ljudeh, neustrašnih osvajalcih največje gore na svetu, in to je bil začetek tega projekta.
Valdis Pelšs, zabavljač, televizijski napovedovalec in avtor dokumentarcev:
"Film o vzponu na Everest smo začeli snemati spomladi 2015, vendar je bil v bližini Everesta 25. maja potres. Morali smo se odločiti, ali bomo projekt opustili ali pa bomo poiskali priložnost, da se lotimo druge odprave. Pri Toyoti smo naleteli na istomisleče ljudi, ki so delili naše sanje o osvojitvi te gore.
Po tem, ko smo dobili podporo Toyote, nas je skrbelo marsikaj, od tega, da nam Kitajci ne bodo dovolili dostopa do gore, do tega, da se bo pokvarila snemalna oprema in bodo snemalci zboleli, nikoli pa nas ni skrbelo, da vozilom Land Cruiser ne bo uspelo in nas ne bodo pripeljali do končnega cilja."
/
Tatjana Haljavskaja, direktorica oddelka za trženje pri Toyota Motor Russia:
»Pri Toyoti vedno izbiramo projekte, ki nas ponesejo do meja človeških sposobnosti in zmogljivosti avtomobilov. To je del naše strategije. Nikoli nismo nameravali vozil vleči tako visoko, kot je mogoče. Če bi želeli, bi to lahko počeli tudi s hladilnikom.
Naš cilj je bil nuditi podporo pogumnim in hrabrim ljudem, ki so se odločili, da bodo sledili svojim sanjam in osvojili najvišji vrh na svetu: udobno in varno vrniti alpiniste v bazni tabor, čim bolj zmanjšati nevšečnosti ob poti in jim pomagati ohraniti kar največ moči za najpomembnejše in največje napore.«

Tako je nastal projekt Toyota EverTest, ki temelji na skupni ambiciozni zamisli in je združil enkratno goro, močne in odločne ljudi ter Toyotina legendarna športna terenca iz družine Land Cruiser.
/
Avtomobili
Odprava se je začela 7000 kilometrov stran od baznega tabora Everest, pri čemer je bilo ključnega pomena zavedanje, da bodo avtomobili pot zdržali in se ne bodo pokvarili.
Speleolog, alpinist, nosilec Guinnessovega svetovnega rekorda Denis Provalov:
»Kako je to sploh mogoče? Prečkati Kitajsko z avtomobilom! Pred odpravo se mora alpinist osredotočiti na goro in pri tem ga ne sme nič ovirati. Mi pa bomo ves čas ležali v prahu in menjavali kolesa. Saj nikoli ne bomo prispeli do cilja.
A ko sem ugotovil, da bomo potovali s Toyotinimi avtomobili, so vsi dvomi izpuhteli. Poleg tega so bili avtomobili zelo udobni za to skrajno dolgo potovanje.«
/
Aleksej Mohalov, načrtovalec poti avtomobilske odprave:
»Potovanje se je začelo v mestu Ulan-Ude v Rusiji in prve težave so nastopile že, ko smo se čez polja in stepe peljali proti Ulan Batorju. Ker je bil marec, so bile ceste polne blata. Med potjo smo naleteli na tri ledene mostove. Toda vozila Land Cruiser nas tudi v tem primeru niso pustila na cedilu.
Kristina Kozlova, direktorica produkcijske hiše RD Studio:
»Vsi člani odprave so opazili udobje in prostornost v notranjosti vozil Land Cruiser. Vsak alpinist je imel več torb, ki so jih vse spravili v avtomobile. S seboj smo vzeli celo prtljago drugih članov ekipe. Kot filmska producentka lahko potrdim, da je notranjost tako prostorna, da snemanje v avtomobilu nikoli ni predstavljalo težav.«

Toda avtomobila nista nudili zanesljive podpore samo na poti. Toyotini vozili Land Cruiser sta obenem varovali tudi življenja alpinistov med poskusnimi vzponi. Alpinisti so resnično cenili stalno mobilnost in možnost zaščite članov ekipe pred akutno višinsko slabostjo z vračanjem nazaj in počivanjem na nadmorski višini, ki je nižja od višine baznega tabora.
Aleksander Abramov, predsednik kluba 7 Summits Club, ki je sedemkrat osvojil Everest:
„Avtomobili v baznem taboru so bili nujno potrebni. Da bi se uspešno aklimatizirali, smo se morali štirikrat spustiti, medtem ko smo na prejšnjih odpravah imeli na voljo le en spust. Tokrat smo si lahko privoščili vožnjo navzdol in se dobro naspali. To seveda ni tako preprosto, kot se zdi. Prevoziti morate 50 kilometrov, da bi se spustili za en višinski kilometer."“
/
Kristina Kozlova, direktorica produkcijske hiše RD Studio:
»Mislili smo, da smo poskrbeli za vse, a je šlo na različnih nadmorskih višinah vedno nekaj narobe. Le Toyotini avtomobili nas nikoli niso pustili na cedilu, vse drugo in vsi drugi pa so nas. Med vsakim krogom aklimatizacije je nekdo zbolel za višinsko boleznijo in pomagalo je le, da se spustimo vsaj za kilometer nadmorske višine. Težko je razložiti, kako pomembno je imeti športni terenec na voljo.«
/
Ljudje
Za razliko od Toyotinih vozil Land Cruiser, ki brez težav prestanejo resna testiranja s standardno opremo, so člani odprave potrebovali neizprosne priprave, v vzpon na 8848 metrov visok vrh pa so morali vložiti tudi ogromno umskega in fizičnega napora.
Speleolog, alpinist, nosilec Guinnessovega svetovnega rekorda Denis Provalov:
»Potrebnih je veliko priprav. Pred vzponom na Everest moraš preplezati toliko drugih gora, kot je le mogoče. A kljub temu to še ni zagotovilo, da boš dosegel vrh. In nihče tudi ne trdi, da je to popolnoma varno. Naučiti se moraš, kdaj stopiti korak nazaj in kdaj tvegati.«

Ker so bili vsi udeleženci odprave deležni temeljitega treninga in so lahko v primeru višinske bolezni hitro izkoristili možnost prevoza na nižjo nadmorsko višino, so vsi člani odprave ostali zdravi in so uspešno osvojili vrh ter se varno vrnili domov.
Marina Gevorkjan, generalna direktorica projekta Snob in alpinistka:
»Ta vzpon nas je združil na neverjeten način. Ko je naša ekipa osvojila vrh, sem bila navdušena. To je razlog, zakaj se ljudje ukvarjajo z alpinizmom: skupno prizadevanje za isti cilj, tveganje in občutek podpore. Uspeh članov tvoje ekipe te razveseli enako kot tvoj uspeh.«
Vrh
Nismo prvi, ki se sprašujemo, zakaj se mladi, motivirani in inteligentni ljudje z uspešnimi karierami pogumno odpravljajo v gore, da bi dosegli nekaj, kar še ni bilo doseženo. Pri tem jih ne vodi želja, da bi z vrha gledali na svet ali da bi kaj dokazali. Vodi jih izziv, ki ga to dejanje predstavlja. Gore, te stoletja stare velikanke, pa odločajo, kdo lahko nanje spleza in kdo ne.
/
Aleksander Abramov, predsednik kluba 7 Summits Club, ki je sedemkrat osvojil Everest:
»Včasih vodja spozna, da nek plezalec še ni pripravljen in mu vzpon prepreči. Kajti alpinist se sam ne more ustaviti, še posebej, če je blizu vrha. Everest je zelo mikaven, vendar se morajo ljudje naučiti, kako požreti svoj ponos.«

Vsak bi rad videl Everest, a le redki se upajo nanj povzpeti, še manj pa jih uspe priti na vrh. Zahvaljujoč projektu EverTest, med katerim so vsi člani ekipe zbirali fotografski in videomaterial, so vse podrobnosti njihovega vzpona zdaj na voljo širokemu krogu občinstva, ki se lahko prek spletnega portala Yandex Maps poda tudi na tako imenovani streetview vzpon na najvišjo goro na svetu.
Konstantin Lisenko, menedžer za posebne projekte pri podjetju Yandex:
»Yandex že nekaj let zajema panoramske posnetke nenavadnih krajev. Želeli smo dodati nekaj posebnega, nekaj, kar si je težko predstavljati. In tako smo dobili zamisel, da bi naredili panoramski posnetek pogleda z vrha sveta in našim uporabnikom omogočili »sprehod« na vrh Mount Everesta. Sanje milijonov, ki jih lahko zaradi pomanjkanja denarja ali zdravja uresničijo le redki, bodo s pomočjo Yandex Maps kmalu postale uresničljive za vse.«
Zaključek projekta
Po vrnitvi v Moskvo sta bili vozili Toyota Land Cruiser 200 in Land Cruiser Prado deležni popolnega tehničnega diagnostičnega pregleda pri uradnem prodajalcu Toyotinih vozil. Kljub izpostavljenost izrednim pogojem na nadmorski višini do 5374 metrov so bili parametri različnih sistemov obeh športnih terencev v skladu s standardi za število prevoženih kilometrov. Posebnih pripomb glede stanja vozil ni bilo, zamenjati je bilo treba le nekaj potrošnega materiala.
Toda s tem se preizkus za legendarna športna terenca še ni končal. Vozili sta pripravljeni na nove podvige, ki jih bosta kmalu dodali na spisek njunih zmag z udeležbo na novih širokopoteznih projektih in pri vnovičnem premikanju meja vozil iz družine Land Cruiser.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.