Skupina iz ED2, Toyotinega evropskega oblikovalskega studia, se je poigravala z barvami, teksturami in obrobami ter ustvarila konceptno vozilo Toyota C-HR Hy-Power, novo interpretacijo športnega terenca, ki se ponaša z impresivnim videzom v skladu z novim, zmogljivejšim hibridnim pogonskim sklopom.
Toyota C-HR beleži izjemen uspeh vse od svojega vstopa na trg konec leta 2016, saj je Toyotin vstop na trg srednje velikih športnih terencev nemudoma pritegnil pozornost s svojim izjemnim slogom in navdušujočim voznim značajem, ki temelji na zasnovi Toyota New Global Architecture (TNGA). Najnovejša generacija Toyotinega hibridnega pogonskega sklopa se je z uvrstitvijo v vrh prodaje v Evropi prav tako izkazala za priljubljeno pri strankah (več kot 75 odstotkov).
Na podlagi proizvodnega modela so si Toyotini snovalci prizadevali razviti zmogljivejšo hibridno različico s še bolj poudarjeno in emocionalno obliko. Rezultat je novo konceptno vozilo Toyota C-HR Hy-Power, ki ga je ustvarila ekipa pri Toyotinem evropskem oblikovalskem studiu ED2 na jugu Francije in bo doživelo svetovno premiero na letošnjem avtomobilskem salonu v Frankfurtu.

Koncept
Namen Toyote je bil razviti slog modela Toyota C-HR, s katerim bi ustvarili zelo privlačno vozilo, ki bi še bolj pritegnilo stranke z zelo individualnim okusom in življenjskim slogom, ter poudarili njegov sodoben videz in zabavo v vožnji. Novo konceptno vozilo z nadaljnjim raziskovanjem "diamantne" arhitekturne zasnove proizvodnega modela izkazuje visokokakovostno izvedbo in pozornost detajlom.
Oblika prav tako odraža prisotnost močnejšega hibridnega pogonskega sklopa, ki napoveduje prihodnjo širitev Toyotinega hibridnega progama.