Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Toyota je najbolj cenjena avtomobilska znamka na svetu

po raziskavi BrandZ™

Toyota je znova najbolj cenjena avtomobilska znamka med stotimi najbolj cenjenimi globalnimi znamkami po danes objavljenih rezultatih raziskave BrandZ™.

Vrednost avtomobilske znamke, ki jo potrošniki še naprej najbolj cenijo, je ocenjena na 26,5 milijarde evrov (28,9 milijarde dolarjev). Znamka Lexus je napredovala za eno mesto v primerjavi z lansko lestvico in zasedla deseto mesto, predvsem po zaslugi posvečanja pozornosti kakovosti in raznolikosti svoje pomlajene palete vozil.
Raziskava BrandZ™ je bila prvič objavljena leta 2006 in v teh desetih letih je Toyota osemkrat zasedla prestol v avtomobilskem sektorju. Lestvica stotih najbolj cenjenih globalnih znamk po raziskavi BrandZ™ je edina lestvica vrednosti znamk, pri sestavljanju katere je sodelovalo več kot dva milijona potrošnikov po vsem svetu, ki so odgovarjali na vprašanja o tisočih globalnih znamkah, ki so neposredno namenjene potrošnikom.
Po mnenju avtorjev raziskave BrandZ™ je mnenje potrošnikov o znamki ključnega pomena pri določanju vrednosti znamke, saj znamke predstavljajo kombinacijo poslovnih izidov, lansiranja izdelkov, jasnosti pozicioniranja na trgu in vodstvenih sposobnosti.
Čeprav se je prodaja avtomobilov v nekaterih regijah izboljšala, ostaja v drugih regijah na nižji ravni kot pred recesijo, kar negativno vpliva na skupne vrednosti znamk. Globalna prodaja družbe Toyota Motor Corporation1 se je v nasprotju s temi smernicami v letu 2014 povečala za 2,5 % na 10,2 milijona vozil, kar je pozitivno vplivalo na ovrednotenje znamke v letošnjem poročilu.
Poročilo navaja, da sodobne družbene smernice zavirajo rast panoge. Kakovost se je pri vseh avtomobilskih proizvajalcih povišala, vendar postaja vedno težje izstopati na trgu. Pripadniki tako imenovane milenijske generacije se redkeje odločajo za nakup avtomobila. Tehnologija povezljivosti v avtomobilih in spletna prodaja avtomobilov naj bi bili, sodeč po poročilu, nasprotujoči si smernici, zaradi česar je proces krepitve blagovne znamke bolj zapleten.
Leta 2014 so pri Toyoti začeli prodajo modela Mirai, prve limuzine na vodikov pogon na svetu, ki je že na voljo na Japonskem in bo v drugi polovici letošnjega leta prišla tudi na evropske in ameriške trge.
Odkar so pri Toyoti leta 1997 začeli s prodajo prvega serijskega vozila s polnim hibridnim pogonom, Toyoto Prius, so po vsem svetu prodali več kot sedem milijonov hibridnih vozil znamk Toyota in Lexus. Kupci v Evropi lahko izbirajo med petnajstimi modeli hibridnih vozil Toyota in Lexus. Lexus je na lestvici desetih najbolj cenjenih avtomobilskih znamk zasedel deseto mesto, vrednost znamke Lexus pa je ocenjena na 3,9 milijarde evrov (4,3 milijarde dolarjev).
Pri sestavljanju lestvice stotih najbolj cenjenih globalnih znamk po raziskavi BrandZ™, naročnik katere je družba WPP, izvaja pa jo podjetje Millward Brown Optimor, sodeluje okrog dva milijona potrošnikov iz več kot 30 držav.
 
Več o lestvici stotih najbolj cenjenih globalnih znamk leta 2015 po raziskavi BrandZ™
Avtor raziskave je podjetje Millward Brown Optimor, ki je raziskavo razvilo za potrebe podjetij pod okriljem družbe WPP. Lestvico stotih najbolj cenjenih globalnih znamk leta 2015 po raziskavi BrandZ™ sestavljajo že deseto leto. Gre za edino lestvico vrednosti znamk, pri sestavljanju katere sodeluje več kot dva milijona potrošnikov po vsem svetu, ki odgovarjajo na vprašanja o tisočih globalnih znamkah, ki so neposredno namenjene potrošnikom, in znamkah, ki so namenjene podjetjem.
Med raziskavo natančno analizirajo finančne in poslovne rezultate vsakega podjetja (s pomočjo podatkov družb Bloomberg in Kantar Worldpanel) in ločijo vrednost, ki jo imajo znamke pri doseganju poslovnih prihodkov in tržne vrednosti podjetja.
Mnenje potrošnikov o znamki je ključnega pomena pri določanju vrednosti znamke, saj znamke predstavljajo kombinacijo poslovnih izidov, lansiranja izdelkov, jasnosti pozicioniranja na trgu in vodstvenih sposobnosti. Pri sestavljanju lestvice upoštevajo regionalne razlike, saj tudi pri resnično globalnih znamkah prihaja do velikih razlik med državami. Dodatno uporabno gradivo je na voljo tukaj.
1Prodajni rezultati družbe Toyota Motor Corporation vključujejo znamke Toyota, Lexus, Hino in Daihatsu.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.