Vrednost avtomobilske znamke, ki jo potrošniki še naprej najbolj cenijo, je ocenjena na 26,5 milijarde evrov (28,9 milijarde dolarjev). Znamka Lexus je napredovala za eno mesto v primerjavi z lansko lestvico in zasedla deseto mesto, predvsem po zaslugi posvečanja pozornosti kakovosti in raznolikosti svoje pomlajene palete vozil.
Raziskava BrandZ™ je bila prvič objavljena leta 2006 in v teh desetih letih je Toyota osemkrat zasedla prestol v avtomobilskem sektorju. Lestvica stotih najbolj cenjenih globalnih znamk po raziskavi BrandZ™ je edina lestvica vrednosti znamk, pri sestavljanju katere je sodelovalo več kot dva milijona potrošnikov po vsem svetu, ki so odgovarjali na vprašanja o tisočih globalnih znamkah, ki so neposredno namenjene potrošnikom.
Po mnenju avtorjev raziskave BrandZ™ je mnenje potrošnikov o znamki ključnega pomena pri določanju vrednosti znamke, saj znamke predstavljajo kombinacijo poslovnih izidov, lansiranja izdelkov, jasnosti pozicioniranja na trgu in vodstvenih sposobnosti.