Brezplačno preizkusite
Ceniki in katalogi
E-novice
Sestavite svojo Toyoto
Poiščite Toyota partnerja

Anthony Davidson in Sebastien Buemi

ambasadorja kampanje varnosti

Anthony Davidson in Sebastien Buemi podpirata mednarodno akcijo izboljšanja varnosti v cestnem prometu FIA »FIA Action for Road Safety«.

Prvaka Anthony Davidson in Sebastien Buemi podpirata mednarodno akcijo izboljšanja varnosti v cestnem prometu FIA »FIA Action for Road Safety« in sta se pridružila svetovnemu prvaku Lewisu Hamiltonu kot ambasadorja kampanje. Njihova naloga bo krepitev prepoznavnosti kampanje z namenom zmanjšanja števila smrtnih žrtev kot posledice nesreč v cestnem prometu.
Glavni namen kampanje so ozaveščanje širše javnosti in izobraževanja za varnejše ceste, vozila in bolj odgovorne voznike.

Preberite več

Toyota bo svoje tehnologije gorivnih celic omogočila tudi komercialnim partnerjem in na ta način pospeševala nastajanje vodikove družbe Toyota bo svoje tehnologije gorivnih celic omogočila tudi komercialnim partnerjem in na ta način pospeševala nastajanje vodikove družbe Potencial vodika pri doseganju brezemisijske družbe, ki ga je prepoznala tudi globalna pobuda Sustainable Development Goals (SDG), je zelo hitro spodbudil zanimanje za ta način zagotavljanja energije in to ne le v prometu, temveč tudi v industriji in drugih dejavnostih. Misija zagotavljanja sreče za vse je del transformacijskega programa znamke Toyota Misija zagotavljanja sreče za vse je del transformacijskega programa znamke Toyota Akio Tojoda, predsednik korporacije Toyota, je pred časom napovedal, da bo Toyota svojo družbeno zavezo v prihodnje še razširila. Toyota predstavlja drugo generacijo modela Mirai Toyota predstavlja drugo generacijo modela Mirai Toyota predstavlja drugo generacijo revolucionarnega brezemisijskega modela Mirai, ki ga poganjajo gorivne celice.  Simbolika zaščitnega znaka Toyota Simbolika zaščitnega znaka Toyota Logotip je obraz avtomobila. Je avtogram, podpis, po katerem ga vsi spoznajo. Nameščen je na tistih delih, na katerih diskretno pripoveduje zgodbo o blagovni znamki, hkrati pa ne moti linij avtomobila, ki so si jih zamislili oblikovalci.