Akio Tojoda je komentiral

zmago na dirki 24 ur Le Mansa

Tako smo letos končno zmagali na legendarni dirki 24 ur Le Mansa. Veselim se skupaj z vsemi navijači, ki so nas podpirali in skupaj z nami tako dlolgo čakali na ta uspeh.

"Hvala, ker ste vozili tako dobro in odlično opravili svojo nalogo!" Te besede v prvi vrsti namenjam našim voznikom, ki so na poti do zmage, ki smo jo končno dosegli v dvajsetem poskusu, prevozili tudi najdaljšo razdaljo v zgodovini dirke v Le Mansu. Enaka zahvala gre tudi našim avtomobilom, ki so brezhibno delovali vseh 388 krogov, v katerih so prevozili približno 5300 kilometrov.

Hvala tudi navijačem, partnerjem in dobaviteljem, ki ste nas vsa ta leta spodbujali in nam tudi v težkih trenutkih stali ob strani. In seveda vsem članom ekipe, ki so vsak po svojih najboljših močeh prispevali k temu fantastičnemu uspehu. Vsem želim izraziti iskreno hvaležnost.

V preteklosti nikoli nismo zmagali v Le Mansu. Vedno smo le gledali naše tekmece v hrbet. A to nas je spodbudilo, da smo se še bolj posvetili snovanju novih tehnlogij. Predvsem pa nikoli nismo izgubili upanja, da so naši avtomobili lahko hitrejši od njihovih in da lahko na koncu zmagajo.

Ko nam lani tudi v devetnajstem poskusu ni uspelo doseči zmage, sem nekoliko povzdignil glas. Članom ekipe sem dejal: "Ne moremo zmagati v Le Mansu, če se ukvarjamo samo s tem, kako bomo naredili hiter dirkalnik. Manjka nam moč. Preprosto nismo močna ekipa!" Potem so se začeli spraševati in iskati tisti manjkajoči faktor. Zelo kmalu so ugotovili, da je skrivnost v pomankanju kaizena, načela nenehnega napredka.

Pri snovanju tako dovršenega dirkalnika je pomemben vsak najmanjši detajl. Vsak udeleženec v tem procesu mora sam pri sebi najti način, kako bo iz sebe iztisnil svoj maksimum in hkrati kako bo izničil možnost napake. Vsakdo mora v vsakem trenutku vedeti, kakšen bo njegov naslednji korak. Vse leto so se ukvarjali z izboljšavami, predvsem pa so si prizadevali najti "moč".

Porsche, ki ga v preteklosti nismo nikoli premagali, je verjetno imel to moč. Letos proti njim sicer nismo tekmovali, a bi vseeno želeli izraziti globoko spoštovanje tem velikim tekmecem.

Tik pred začetkom letošnje dirke sem dobil sporočilo enega izmed članov ekipe. Takole je zapisal: "Pred letošnjo dirko mi ni lahko. Ko smo se vse leto ukvarjali z izboljšavami, sem končno spoznal, da je kaizen proces, ki se nikoli ne konča.

Ker je vedno možno še kaj izboljšati. Verjetno je to spoznajje glavni razlog, da mi ni lahko pri srcu. Še naprej se bomo trudili po svojih najboljših močeh in skupaj z ostalimi člani ekipe bomo še naprej delovali v skladu z načelom kaizen. Vse do trenutka, ko bomo na cilju ugledali črno-belo zastavo. Morizo San, prosim, držite pesti za nas med dirko."

Ko sem prebral to sporočilo, sem začutil, da postajajo močnejši. Zato sem si še toliko bolj želel, da bi zmagali. Z njimi sem se boril vsako sekundo, čeprav sem bil med dirko doma na Japonskem.
Na podlagi izkušenj z dirkalnimi avtomobili snujemo tudi serijske avtomobile, ki vsak dan vozijo po običajnih cestah. Načelo nenehnega napredka kaizen je eno izmed temeljnih vodil znamke TOYOTA. Sedaj so ga ponotranjili in ga razumejo tudi člani naše dirkaške ekipe. Prepričan sem, da ima to razumevanje precejšnjo vlogo pri naši zmagi.

Tako smo letos končno zmagali na legendarni dirki 24 ur Le Mansa. Veselim se skupaj z vsemi navijači, ki so nas podpirali in skupaj z nami tako dlolgo čakali na ta uspeh. Seveda je ta zmaga le korak na poti do novih izzivov. Zato vas prosim, da še naprej navijate za nas. Vsem skupaj iskrena hvala.

Akio Toyoda
Predsednik Toyota Motor Corporation

Več o tej temi

Vedno povezani s svojim avtomobilom Toyota Vedno povezani s svojim avtomobilom Toyota MyT je nova mobilna aplikacija, ki omogoča dostop do petih povezovalnih uslug. Zahvaljujoč tej aplikaciji, s pomočjo katere je med drugim možno locirati svoj avtomobil, boste prihranili kar nekaj denarja in se znebili precej skrbi. Toyota na evropskem trgu prvič predstavlja 7-sedežnega športnega terenca Highlander Toyota na evropskem trgu prvič predstavlja 7-sedežnega športnega terenca Highlander Highlander je največji hibridni športni terenec znamke Toyota. Tokrat bo prvič na voljo tudi v zahodni Evropi. Toyota na ženevskem avtosalonu 2020 Toyota na ženevskem avtosalonu 2020 Toyota bo na ženevskem salonu 2020 predstavila novi kompaktni športni terenec, pri snovanju katerega so združili svoje bogate izkušnje iz sveta malih mestnih avtomobilov in izjemno izročilo iz sveta športnih terencev. Toyota bo tretje leto herojsko furala v pižami Toyota bo tretje leto herojsko furala v pižami Toyota že tretje leto zapored z roko v roki z Zavodom Vozim in partnerji projekta »«Heroji furajo v pižamah« nadaljuje iniciativo za manj voženj pod vplivom alkohola.
Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.