Heroji furajo v pizamah

prejeli zlato priznanje na SOF

Izvirna ideja voženj v pižami je prepričala žirijo v skupini Neposredno komuniciranje.

Slavnostna podelitev nagrad in priznanj na letošnjem že 27. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) je prinesla zlato priznanje iniciativi za manj voženj pod vplivom alkohola med mladimi – »Heroji Furajo v pižamah« Zavoda Vozim in partnerjev Zavarovalnice Generali, Toyota Slovenija in BDF. Kreativna zasnova kampanje pa je plod dela oglaševalske agencije Luna / TBWA.

Zlato priznanje v skupini Neposredno komuniciranje je pridobila kampanja, ki na edinstven, presenetljiv in relevanten način sproži takojšen neposreden odziv ciljne skupine. Vožnje invalidov, herojev v pižamah, mladih na in z zabave, so spodbudile kreativni dialog in zavedanje mladih o nevarnosti voženj pod vplivom alkohola ter pomen aktivacije staršev za njihovo varnost.

Celostna iniciativa se je začela v lanskem letu v treh regijah. Skozi strukturiran dialog mladih in odgovornih za prometno varnost v lokalnem območju, Javne agencije za varnost prometa ter Nacionalnim inštitutom za javno zdravje je prišlo do implementacij konkretnih predlogov za izboljšanje prometne varnosti med mladimi. Poudarek pa je tudi na aktivaciji staršev z vožnjami v pižamah, za večjo varnost njihovih mladostnikov.

Že naslednji teden se začenjajo nove aktivnosti posvetov za večjo varnost na Koroškem in v Pomurski regiji, nadaljuje pa se junija z vožnjami v pižamah. Jeseni pa bodo na enak način potekale še na Gorenjskem in Primorsko-Notranjskem.

/
/

Več o tej temi

Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.