Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Toyota Gazoo Racing

se odpravlja na Nürburgring

Ekipa TOYOTA GAZOO Racing ta teden nadaljuje sezono svetovnega prvenstva FIA 2017 v vzdržljivostni avtomobilski vožnji (WEC) s kratkim skokom do pogorja Eifel, kjer bo potekala 6-urna dirka na dirkališču Nürburgring.

Ekipa kljub velikemu razočaranju, ki ga je prejšnji mesec doživela na 24-urni dirki v Le Mansu, bije tesno bitko s Porschejem za naslov prvaka tako med vozniki kot med proizvajalci ter si prizadeva za vrnitev v zmagovalno formo na Nürburgringu.

TOYOTA za 32,5 točke zaostaja za prvouvrščenim med proizvajalci, medtem ko posadka bolida TS050 HYBRID št. 8, ki jo sestavljajo Sébastien Buemi, Anthony Davidson in Kazuki Nakadžima, po zmagi na dveh od treh dozdajšnjih dirk s 17 točkami zaostanka zaseda drugo mesto med moštvi.

Posadka dirkalnika TS050 HYBRID št. 7 se vrača v običajno postavo, saj se bo Miku Conwayu in Kamuiju Kobajašiju do konca sezone znova pridružil José María López. Dirkalnik je v Le Mansu vozil Stéphane Sarrazin, medtem ko je José María tekmoval s številko 9.
gazoo
Jasen cilj obeh dirkalnikov je osvojiti stopničke na Nürburgringu, kar ekipi TOYOTA GAZOO Racing v zadnjih dveh letih, odkar je dirkališče vključeno med dogodke prvenstva WEC, še ni uspelo. Najboljša uvrstitev ekipe na dirkališču Nürburgring, ki je le 90 km oddaljeno od njenega sedeža v Kölnu, je peto mesto, osvojeno v letih 2015 in 2016.

Steza dirkališča Nürburgring, ki je dolga 5,137 km in sestavljena iz počasnih ali srednje hitrih ovinkov, predstavlja zelo drugačen tehnični izziv v primerjavi z dirkališčem Le Mans, znanim po svojih dolgih ravnih odsekih in hitrih zavojih.

Dirkalnik TS050 HYBRID bo zato ta teden tekmoval v različici z velikim oprijemom, ki mu bo v pomoč pri vožnji skozi ovinke, čeprav na račun hitrosti. Ta aerodinamični paket, eden od dveh dovoljenih v sezoni, se je že izkazal za zmagovitega v Silverstonu in Spaju.

Akcija se začne v petek z dvema 90-minutnima treningoma pred sobotno kvalifikacijsko dirko za štartne položaje. Dirka, v kateri bodo dirkači prevozili več kot 1000 km, se začne v nedeljo ob 13.00.
/
Tošio Sato, vodja ekipe: »V tednih po dirki v Le Mansu smo se ponovno napolnili z energijo in se osredotočali na doseganje popolne pripravljenosti za preostale šesturne dirke, najprej na Nürburgringu. Vsem našim oboževalcem se zahvaljujem za podporo, ki so nam jo izkazali po Le Mansu; zdaj si po vseh močeh prizadevamo, da vam zagotovimo vznemirljivo dirko na Nürburgringu. Obeta se nam zanimiv konec tedna, saj bomo prvič soočeni s Porschejevim paketom za velik oprijem, zato ne vemo točno, kaj pričakovati. Naš cilj je jasen – doseči želimo čim več točk in okrepiti svoj položaj v obeh razvrstitvah.«
Mike Conway (TS050 HYBRID št. 7): »Veselim se Nürburgringa in tega, da bom znova za volanom. Spet bomo tekmovali v dirkalniku z velikim oprijemom, ki se je na prvih dveh dirkah odlično odrezal, zato bi morali biti dobro pripravljeni. Dirkalnik št. 7 letos ni imel sreče, vendar smo se izkazali v hitrosti, zato upam, da se nam uspe znova potegovati v ospredju in osvojiti točke, ki jih ekipa potrebuje na svetovnem prvenstvu.«

Kamui Kobajaši (TS050 HYBRID št. 7): »Nürburgring je prijetno dirkališče in ta dirka je pomembna za ekipo, ker se dogaja tako blizu tovarne in ker si vsi želimo uspešne vrnitve po Le Mansu. Prepričan sem, da bodo dirko obiskali številni kolegi, ki nam bodo v veliko spodbudo, zato upam, da jim bomo v nedeljo zagotovili razlog za praznovanje. Vem, da si vsi po najboljših močeh prizadevamo za to.«
gazoo
José María López (TS050 HYBRID št. 7): »Vesel sem, da spet vozim ob boku Mika in Kamuija; upam, da bomo lahko prvič skupaj stali na stopničkah. Prvenstvo WEC sem to sezono spoznaval korak za korakom in menim, da sem dosegel res velik napredek, zato komaj čakam, da bom spet tekmoval na Nürburgringu. Tam bom prvič vozil dirkalnik LMP1, zato se veselim te izkušnje.«

Sébastien Buemi (TS050 HYBRID št. 8): »Zelo smo motivirani za to dirko in tudi popolnoma pripravljeni nanjo. Nürburgring je izvrstna steza, ki jo zelo dobro poznam že iz zgodnejših dni svoje kariere. Stezo je težko pravilno zvoziti in tudi vreme je lahko pogosto odločilen dejavnik, zato moramo počakati na vremensko napoved. Iskreno povedano se zadnji dve leti na Nürburgringu nismo preveč izkazali, vendar se bomo na vso moč potrudili to spremeniti.«

Anthony Davidson (TS050 HYBRID št. 8): »Zdaj je naš cilj, seveda, osvojiti svetovno prvenstvo. Po Le Mansu smo nekoliko v zaostanku, vendar je ped nami še šest dirk, zato imamo dobre možnosti, in naš dirkalnik je nedvomno hiter, kot smo že dokazali. Na Nürburgringu resnično uživam, saj je steza veliko ožja kot v Le Mansu in precej težavna. Vendar je hkrati tudi tradicionalna steza z odličnim vzdušjem in navdušenimi oboževalci.«

Kazuki Nakadžima (TS050 HYBRID št. 8): »Nürburgring dobro poznam in se veselim te dirke. Je dobra priložnost za osvojitev točk v razvrstitvi ekip na svetovnem prvenstvu, kar je trenutno naš cilj v tej sezoni. S Sébastienom in Anthonyjem smo še vedno dobro uvrščeni med moštvi, zato si želimo pozitivnega rezultata, da nam bo v pomoč tudi na tem področju. Upam, da smo zmožni konkurirati.«
TOYOTA GAZOO Racing v 6 urah Nürburgringa:

2015 Št. 1: kvalifikacije 5. mesto; dirka 5. mesto. Št. 2: kvalifikacije 6. mesto; dirka 6. mesto.

2016 Št. 5: kvalifikacije 6. mesto; dirka 5. mesto. Št. 6: kvalifikacije 5. mesto; dirka 6. mesto.

Prevod tega sporočila za javnost v nemškem jeziku je na voljo na spletni strani www.RacingByTMG.com. Fotografije visoke ločljivosti, ki niso zaščitene z avtorskimi pravicami, so za uredniško uporabo na voljo na spletni strani www.toyota-motorsport-photos.com.
gazoo
O ekipi TOYOTA GAZOO Racing na svetovnem prvenstvu v vzdržljivostni avtomobilski vožnji:

TOYOTA se je svetovnega prvenstva v vzdržljivostni avtomobilski vožnji (WEC) prvič udeležila leta 1983, kar je bil začetek dolgotrajnega sodelovanja na vzdržljivostih dirkah. Od leta 1985 so avtomobili TOYOTA tekmovali na devetnajstih 24-urnih dirkah v Le Mansu, pri čemer so petkrat osvojili drugo mesto, kar je bila do zdaj njihova najvišja uvrstitev.
TOYOTA se je leta 2012 udeležila ponovno obujenega prvenstva WEC, podkrepljena s strokovnim znanjem tehničnega centra TOYOTA Higaši-Fudži, kjer razvijajo hibridni pogonski sklop, ter s podporo TOYOTA Motorsport GmbH in njihovih obratov za razvoj šasije. Mednarodna ekipa ima sedež v nemškem Kölnu in vključuje inženirje z oddelkov TOYOTA za motošport in hibride, ki nato prenašajo tehnologijo in strokovno znanje nazaj v razvoj cestnih avtomobilov.
Od leta 2012 je TOYOTA dosegla 12 prvih štartnih položajev, zmagala 13 dirk in skupno 34-krat osvojila stopničke. Leta 2014 je ekipa na svetovnem prvenstvu osvojila naslov prvaka med vozniki in proizvajalci z dirkalnikom TS040 HYBRID, leto pozneje pa je TOYOTA praznovala 30 let od prve udeležbe na dirki v Le Mansu. TOYOTA Motorsport GmbH se poleg sodelovanja pri projektu WEC ukvarja tudi z drugimi dejavnostmi, na primer z zagotavljanjem motorja za vrnitev ekipe TOYOTA na svetovno prvenstvo v reliju leta 2017 in z inženirskimi storitvami za dejavnosti v zvezi z motošportom za stranke ter poslovne partnerje.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.