Brezplačno preizkusite Toyoto
Ceniki in katalogi
E-novice
Sestavite svojo Toyoto

Toyota na čelu

najboljših globalnih znamk

Po Interbrandovi lestvici stotih najboljših globalnih znamk ostaja Toyota najbolj cenjena avtomobilska znamka na svetu že enajsto leto zapored. Toda Audi, Volkswagen in Nissan sestavljajo trojico, ki se naglo vzpenja in meša štrene med svetovnimi avtomobilskimi znamkami.

»Avtomobilski industriji na splošno precej dobro kaže na novi lestvici,« pove globalni generalni direktor Interbranda, Jez Frampton.
Doda: »Proizvajalci avtomobilov so pametno spoznali, da morajo ustvariti močne blagovne znamke za prihodnost. Če želijo uspeti v novem svetu mobilnosti, morajo zavzeti drugačen položaj, zato so njihovi poskusi ustvarjanja močne blagovne znamke precej naprednejši.«
/
Toyota ohranja primat v panogi, saj je na osmem mestu na skupni lestvici, na kateri vodijo Apple (AAPL +1,08 %), Google (GOOGL +0,2 %) in Coca-Cola. Toyota se je povzpela za dve mesti v primerjavi z lansko lestvico, na kateri je zasedla 10. mesto, in sicer po zaslugi kampanj, kot sta bili »Let's go places« in »Go fun yourself.«
»Tradicionalno zanesljiva in zaupanja vredna blagovna znamka, ki morda bolj kot po osebnosti slovi po visoki kakovosti svojih izdelkov. Jasen cilj Toyotinih kampanj je dodati bolj zanimiv in igriv vtis,« so še dodali v družbi s sedežem v New Yorku. Zbujanje tovrstnega vtisa pri celotni ponudbi znamke, kar bo vse bolj opazno pri izdelkih in tudi pri hitrosti, s katero bodo predstavljali novosti, je prednostna naloga Toyotinega generalnega direktorja, Akia Tojode, vnuka ustanovitelja znamke.
Toyota je naredila korak naprej tudi na drugih področjih, kot so raznolikost delovne sile, mobilna tehnologija in alternativni pogoni, vključno z novim vozilom na gorivne celice.

Preberite več

Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.