Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Več kot devet milijonov

prodanih Toyotinih hibridov po vsem svetu

Družba Toyota Motor Corporation je s ponosom objavila, da je skupna globalna prodaja njihovih hibridnih vozil 30. aprila dosegla številko 9,014 milijona in tako presegla devet milijonov vozil1. Za zadnji milijonski mejnik so potrebovali samo devet mesecev.

Zmanjševanje vplivov avtomobilov na okolje je za Toyoto prednostnega pomena. Po njihovem mnenju imajo okolju prijazna vozila opazen pozitiven učinek, samo če jih uporablja veliko ljudi, zato si pri Toyoti prizadevajo spodbujati množično uporabo hibridnih vozil po vsem svetu.
V letu 2015 so pri Toyoti v ponudbo dodali hibridno različico priljubljenega kombija Siente in začeli prodajati najnovejšo različico hibridne ikone, Prius četrte generacije. Onkraj luže, na Kitajskem, je Toyota predstavila hibridna modela Corollo in Levin (s tam izdelanim hibridnim sistemom), v svojo rastočo ponudbo hibridov pa so dodali tudi hibridni model RAV4. Od konca aprila 2016 Toyota ponuja 33 različnih hibridnih osebnih avtomobilov in en model priključnega hibrida v več kot 90 državah in regijah.
Oktobra lani so pri Toyoti najavili Okoljevarstveni izziv 2050, v okviru katerega si bodo prizadevali premagati izzive, s katerimi bi čim bolj zmanjšali negativne učinke avtomobilov na globalno okolje in prispevali k nastanku trajnostne družbe. To nalogo želijo izpolniti tudi s širjenjem ponudbe hibridnih vozil, do leta 2020 želijo namreč doseči letno prodajo 1,5 milijona vozil oziroma skupno prodajo 15 milijonov vozil. 
/
Pri Toyoti so izračunali, da so do 30. aprila vozniki, ki so uporabljali Toyotina hibridna vozila2 namesto običajnih vozil podobnih velikosti in zmogljivosti, v ozračje izpustili za 67 milijonov ton3 manj CO2, ki naj bi bil glavni povzročitelj globalnega segrevanja. Pri Toyoti tudi ocenjujejo, da so njihova hibridna vozila prihranila približno 25 milijonov kilolitrov bencina v primerjavi s porabo vozil z bencinskim motorjem istega razreda.
Toyota je avgusta 1997 začela prodajo modela Coaster Hybrid EV, decembra istega leta pa je na trg vstopil še Prius – prvi hibridni osebni avtomobil serijske proizvodnje na svetu. Odtlej so Toyotina hibridna vozila deležna neznanske podpore potrošnikov po vsem svetu.
Hibridne tehnologije, ki zajemajo vse sestavne tehnologije, nujne za razvoj okolju prijaznih avtomobilov, in omogočajo uporabo različnih kombinacij goriv, pri Toyoti izpostavljajo kot ključne okoljevarstvene tehnologije 21. stoletja. Zato bodo pri Toyoti nadaljevali izboljšave zmogljivosti, zmanjševanje stroškov in širitev ponudbe izdelkov, da bi ustvarili vozila, ki jih bodo potrošniki še bolj vzljubili.
1 Vključno s priključnimi hibridnimi vozili; Toyotini podatki. 
2 Modela Coaster Hybrid EV in Quick Delivery 200 nista všteta. 
3 Število registriranih vozil × število prevoženih kilometrov × poraba goriva (dejanska poraba v vsaki državi) × CO2 pretvorbeni faktor. 
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.