Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Delna prenova Toyote 86

po izkušnjah na dirkah

Družba Toyota Motor Corporation bo delno prenovljeno Toyoto 86 začela prodajati 1. avgusta pri trgovcih vozil Toyota, Toyopet, Toyota Corolla in Netz, in sicer po vsej državi. Model se lahko pohvali z voznimi lastnostmi, ki so jih izpilili s pomočjo povratnih informacij z dirk, kot je 24 ur Nürburgringa.

Glavne značilnosti
  • Delno prenovljena '86' se ponaša z vrhunskimi voznimi užitki, ki so posledica različnih in številnih izboljšav, vključno z linearnim navorom že pri nizkem številu vrtljajev, izboljšanim sistemom zajemanja zraka in izpušnim sistemom (pri modelih z ročnim menjalnikom) ter izjemno stabilnostjo med krmiljenjem zaradi predelane zgradbe ventilov blažilnikov.
  • Pri zunanji obliki modela 86 je poudarek na izboljšani aerodinamiki od sprednjega do zadnjega dela vozila.
  • V kokpitu modela 86 se voznik počuti bolj povezanega z vozilom kot kdaj koli prej. V njem najdemo najmanjši volanski obroč, ki so ga kdaj izdelali pri Toyoti, in 4,2-palčni barvni večinformacijski zaslon TFT (serijsko pri modelih GT Limited in GT).
/
Toyota, Japonska, 5. julij 2016
Delna prenova modela 86 priča o tem, da so v družbi Toyota Motor Corporation predani proizvodnji vedno boljših avtomobilov, da bi lahko čim več ljudi izkusilo vozne užitke in da bi ustvarili čim več ljubiteljev avtomobilov. Pri Toyoti verjamejo, da je motošport eden najboljših načinov prikazovanja zanimivosti vožnje, in prek lastnega moštva Toyota GAZOO Racing si prizadevajo, da bi razvijali tako osebje kot avtomobile.
Model 86 so prvič predstavili leta 2012 in odtlej je sodeloval v mnogih motošportnih dejavnostih, tudi na dirki 24 ur Nürburgringa ter v konkurenčni seriji dirk in relijev 86/BRZ, v kateri lahko sodelujejo in uživajo tudi sami kupci avtomobilov. S tem vozilom so osrečili mnoge Toyotine stranke.
Model 86 so razvili kot edinstveno vozilo s pogonom na zadnji kolesi z intuitivno vodljivostjo, ki uteleša bistvo voznih užitkov. Z edinim1 protibatnim (D-4S2) motorjem na svetu in zadnjim pogonom z izjemno nizkim težiščem dosega vozne užitke na povsem drugi ravni kot obstoječi športni avtomobili. Toyoto 86 cenijo kupci, ki obožujejo avtomobile, saj nudi prirojene avtomobilske užitke.
/
/
Z delno prenovo modela 86 so se posvetili nadaljnjemu razvoju športnega avtomobila. Toyota je izdelala vozilo, pri katerem so v ospredju vozne lastnosti, s čimer naj bi povečala število ljubiteljev športnih avtomobilov.
Glavni inženir, Tecuja Tada, ki je trenutno odgovoren za razvoj modela 86: »Vse smo prenovili, predvsem zaradi tehničnih povratnih informacij po sodelovanju modela 86 na dirki 24 ur Nürburgringa, in vozilo znova in znova preizkušali na cestah po vsem svetu, saj smo ga sami izdelali do zadnjega posameznega dela. Novo Toyoto 86 smo tako izpopolnili, da bo vsak voznik prepoznal spremembo v trenutku, ko bo poprijel za volanski obroč in bo vozilo speljalo.«

1Od julija 2016 po podatkih družbe Toyota Motor Corporation
2D-4S: Nadgrajena različica štiritaktnega bencinskega motorja z neposrednim vbrizgom.
/
1. Nadaljnje izboljšave voznih zmogljivosti, bistvo športnega avtomobila
Vozne zmogljivosti
  • Izboljšave delov sistema za zajemanje zraka in izpušnega sistema (pri modelih z ročnim menjalnikom), kot sta polnilni zbiralnik in zbiralnik izpušnih plinov, so povzročile nadaljnji razvoj boksarskega motorja D-4S. Največji navor je mogoče doseči pri zelo različnem številu vrtljajev motorja, izboljšali pa so tudi navor pri nizkem številu vrtljajev motorja.

Glavni tehnični podatki motorja v Toyoti 86





Prostornina Menjalnik Največja moč Največji navor
FA-20 1998 cm3 Šeststopenjski ročni 152 kW [207 PS]/ 7000 vrt./min 212 Nm [21,6 kgfm]/ 6400–6800 vrt./min
6 Super ECT 147 kW [200 PS]/ 7000 vrt./min 205 Nm [20,9 kgfm]/ 6400–6600 vrt./min

Odzivnost krmilnega sistema in udobje

  • Izboljšano vzmetenje in večja togost karoserije zaradi večtočkovnega varjenja na zadnjih stebričkih sta razloga za odlično odzivnost krmilnega sistema ter izjemno udobno vožnjo.
  • Dodatni blažilniki SACHS pripomorejo k še višjim ravnem odzivnosti krmilnega sistema in udobja.
/
/
2. Razvoj zunanje oblike s poudarkom na voznih lastnostih
Iskanje aerodinamične učinkovitosti
  • Poudarek na boljši aerodinamiki od sprednjega do zadnjega dela modela 86, vse do najmanjših podrobnosti. Vpeljali in izboljšali so različne lastnosti, rezultat tega pa je zunanja oblika z vrhunsko lego na cesti tudi v ovinkih.
  • Model GT Limited je serijsko opremljen z velikim zadnjim spojlerjem, ki prispeva k izjemnima aerodinamiki in oprijemu s cestiščem.

Vrhunska okretnost in nizko težišče

  • Z nižjim sprednjim delom in vodoravno razširjeno sprednjo mrežo v primerjavi s prejšnjim modelom je prenovljena Toyota 86 od spredaj videti nižja in širša.
  • Žarometa LED z dvojnima snopoma sta del serijske opreme na vseh modelih, medtem ko sprednji meglenki LED (serijsko pri različicah GT Limited in GT) še poudarita neustrašen in inovativen značaj vozila.
  • Toyota 86 je opremljena s 17-palčnimi aluminijastimi platišči (serijsko pri modelih GT Limited in GT) s strojno obdelanimi poudarki v kovinsko sivi barvi. Zasnova z vitkimi, zavitimi kraki aluminijastih platišč poudarja okreten profilni videz.

  • Črni del zadnjega odbijača so vodoravno razširili in tako ustvarili široko trapezoidno zasnovo.
  • Sklop zadnjih svetil daje eleganten vtis s svojimi svetlečimi diodami oziroma njihovo vodoravno postavitvijo.
/
/
3. Idealen kokpit za športni avtomobil
Lastnosti
  • Volanski obroč modela 86 je s premerom 362 mm najmanjši volanski obroč, ki so ga kdaj uporabili v Toyotinem avtomobilu.
  • Sklop treh merilnikov z merilnikom vrtljajev v sredini (del serijske opreme modelov GT Limited in GT) so spremenili tako, da je na vrhu merilnika oznaka 7000 vrt./min, kar je hitrost motorja, okrog katere vozilo razvije največjo moč.
  • Vozilo je opremljeno s 4,2-palčnim barvnim večinformacijskim zaslonom TFT (del serijske opreme modelov GT Limited in GT). Poleg trenutne porabe goriva in prevožene razdalje zaslon prikazuje različne natančne informacije v realnem času, vključno s silo težnosti, krivuljami moči in navora ter štoparico.

Dizajn

  • Armaturna plošča z instrumenti in oblazinjenje vrat sta iz materiala Grand Luxe®1 (serijsko pri modelih GT Limited). Poleg izboljšane teksture ta material omeji odboj zunanje svetlobe in pomaga ustvariti okolje, v katerem se voznik lahko posveti vožnji.
  • Standardna črna barva nudi sproščujočo notranjost, medtem ko podlage vratnih stikal in kontrolna plošča s stikali za ogrevanje (oboje serijsko pri modelih GT Limited in GT) vsebujejo mrežast vzorec iz ogljikovih vlaken, ki kakovost kabine dvigne na višjo raven.
  • Sedeži so oblečeni v perforirano usnje Alcantara®2 (serijsko pri modelih GT Limited).

1
Grand Luxe® je semišu podoben umeten material in zaščitena blagovna znamka podjetja Seiren Co., Ltd.
2Alcantara® je zaščitena blagovna znamka podjetja Alcantara S.p.A.
/
Prodajni načrt
1. Prodajna mesta: prodajalci vozil Toyota, Toyopet, Toyota Corolla in Netz
2. Mesečni prodajni cilji za Japonsko: 500 vozil
Proizvodnja:
Glavna tovarna, Gunma Manufacturing Division, Fuji Heavy Industries Ltd.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.