Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Toyota Hilux

poveljniško vozilo na čelu težke gradbene mehanizacije

Vsaka nova gradnja je nova nepopisana zgodba, trenutek, ko iz osnov narave vznikne človekova ustvarjalnost. Sodobno gradišče je vselej zahteven logistični podvig, kjer mehaniko in tehniko definirajo kubični metri in tone. Brez zanesljivosti in robustnosti preprosto ne gre. Toyoto Hilux smo poslali v kolesnice bagrov, rovokopačev …

Na dvorišče jeklenih orjakov prišli samozavestno
Gradbeni izziv je torej kot ustvarjen za preizkus Hiluxovega karakterja. Med prijavljenimi gradbeniki, ki so se odzvali povabilu na izziv, je za volan tokrat sedel Zdravko iz Ljubljane.
Potem ko je Toyota Hilux kot za šalo opravila z gozdarskim izzivom v Beli krajini, smo ji poiskali nov izziv. Ob pogledu na praktičen keson, čvrsto možato karoserijsko držo, robustno podvozje, masivno vlečno napravo in prepoznaven videz je jasno, da je ta kleni terenski garač kot ustvarjen za posel, ki ga definirajo kubični metri, tone in hidravlične mišice jeklenih orjakov.
S Hiluxom smo na dvorišče jeklenih orjakov, s katerimi izkušeni strojnik Zdravko že dve desetletji ustvarja ceste, premika na tisoče kubikov materiala, pozimi čisti ceste …, prišli samozavestno z razlogom.
/
To je pač avtomobil, ki zlepa ne bo počepnil. Bolj kot ga obremenite, bolj resno jemlje svojo nalogo. Zdravko je z očesom poznavalca hitro ocenil karoserijske mišice, s pogledom proti listnatim vzmetem zadovoljno prikimal in takoj pripomnil, da bomo pripeli tudi prikolico, ker je masivna tovarniška vlečna »kljuka« tista prava.
»Gremo, kladivo za drobljenje kamenja moram peljati na parcelo k rovokopaču,« predstavi prvo nalogo, ki jo dobi Hilux. Viličar, evro paleta in stvar je opravljena hitro. Močni zatezni trakovi, objamejo tovor in čvrsto zagrabijo Hiluxova sidrišča v kesonu in že se peljemo na teren.
Zdravko zadovoljno prikima izdatnemu motornemu navoru, ko zapeljemo na gradbeni dovoz. Prav tako pohvali delovanje samodejnega menjalnika. Pripomni, da se vidi, da je čvrst, močan avtomobil, narejen za posel. Za ročicami rovokopača izkoristi praktičnost tovornega kesona in tovor je brez naprezanja dostavljen in raztovorjen točno tam, kjer mora biti. To je tisto, kar zna tako dobro narediti Hilux.
/
Ne zgolj šefov avtomobil in asistent največjim, sposoben je tudi prvoosebne akcije
Zdravko Hiluxa zaradi njegove robustne zasnove in uporabne dodatne opreme ne vidi le kot logističnega pomočnika na poteh do delovišč. Izpostavi, da si zaradi nosilnosti in vlečnih zmogljivost tak kleni terenec zmore oprtati material in orodje ter sicer z več vožnjami, a vendarle uspešno oskrbeti tudi delovišča na zahtevnih lokacijah. Kamor denimo tovornjak ne more zaradi strmine ali pa preozkega in prenevarnega dostopa brez obračališča.
/
Razmišljali smo tudi o neposredni vlogi takega avtomobila v zimski službi. Je torej v Hiluxu dovolj mišic in volje, da bi zmogel pred seboj riniti tudi snežni plug? Zdravko meni, da bi ob pravih gumah in prilagojenem snežnem plugu za tovrstne terence Hilux brez težav zmogel plužiti sneg na ožjih cestah, privozih, parkiriščih … Pove tudi, da obstajajo posipalci, ki jih je zaradi močnejše vlečne naprave mogoče s pridom uporabiti na Hiluxu.
/
Po celodnevnem druženju, v akciji, kjer tudi zaradi Hiluxa delo hitro postane celo navdih, smo potegnili črto pod specifično vlogo poltovornjaka v gradbeništvu. Zdravko, ki ima za seboj že več kot 20 let dela na velikih strojih in nešteto tehnično zahtevnih zemeljskih del, na stotine kvadratov urejenih dvorišč, dovozov in poti, ne pozabi izpostaviti tiste ključne lastnosti, ki temu avtomobilskemu garaču krepijo karakter.
Gre seveda za reduktor, delno zaporo diferenciala in oddaljenost avtomobila od tal. To so tiste lastnosti, ki mu v zahtevnih razmerah odpirajo poti do cilja. Z njim človek ne vozi v negotovosti, ne obrača, tudi tam ne, kjer hidravlični orjak z jekleno roko, ki premika gore, potrebuje pomoč z orodjem, gorivom in rezervnimi deli.
/
Bit zasnove Hiluxa je poleg klenega štirikolesnega pogona seveda tudi dostopen tovorni prostor. Zdravko pickup zasnove ne bi spreminjal v karavanski nahrbtnik. Na gradbišču je odprt keson preprosto preveč praktičen, da bi ga omejevali s streho, meni.
Prav pa pride, ko družino pelješ na počitnice, kar spet odpre novo iztočnico za uporabo Hiluxa kot družinskega avtomobila, ki obvlada gradbišče in družinsko garažo. Pripravljen je na vse in vselej!
/
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.