Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Projekt Eko vozni park

2015

Včeraj se je s slavnostno podelitvijo v Smledniku zaključil projekt EKO vozni park 2015 v organizaciji časnika Finance in pod pokroviteljstvom Toyote Adria d.o.o.

  • Sodelovalo je več novih podjetij kot lani.
  • »Predtekmovanje«: praktično usposabljanje ekološke vožnje na AMZS Vransko.
  • Najbolj EKO vozni park ima zavarovalnica Generali; povprečni izpust je 101 gram CO2 na kilometer.
S projektom so želeli podjetja opozoriti na trajnostni razvoj, okoljsko in družbeno odgovornost ter na pozitivne učinke vozil z majhnimi izpusti. Z varčnejšimi vozili podjetja prihranijo pri porabi goriva, nižji pa so tudi stroški vzdrževanja in manjši je upad vrednosti.
Med projektom EKO vozni park so na Financah iskali in nagradili podjetja, ki so v svoje vozne parke zapeljala avte z majhnimi izpusti, strogo nadzorujejo stroške z vozili ter so pri upravljanju in nakupu voznega parka usmerjena trajnostno.
Letos so natečaj popestrili tudi s predtekmovanjem. Vsi sodelujoči so se na kratki trasi v okolici Vranskega pomerili s Toyoto Auris hibrid, porabe pa so bile od 3,56 do 4,77 l/100 km.
/
Službeni vozniki so dokazali, kako ekološko vozijo. Po kratkem izobraževanju in napotkih, da je to moč še izboljšati, so se po navodilih in nadzorom inštruktorjev zapeljali po progi, kjer smo merili porabo s posebnimi merilci.
Rezultati so bili izvrstni, tekmovalci pa niso prav nič ovirali prometa, saj so morali upoštevati tudi čas vožnje. Zmagovalec predtekmovanja je Občina Izola, ki je testno traso prevozila s 3,95 l/100 km in časom 20 min. Službeni vozniki so spoznali, da je treba za doseganje nizkih porab ekološka vozila znati tudi pravilno voziti.
/
Skupni zmagovalci natečaja Eko vozni park 2015:
  • Generali Zavarovalnica
  • Banka Koper
  • Občina Izola
Projekt je podprla Toyota Adria d. o. o., slovenski zastopnik znamke avtomobilov, ki predstavlja merila okoljsko učinkovitih tehnologij.
Regionalni direktor prodaje in direktor Toyote Slovenija, g. Gašper Picelj, je na podelitvi izjavil:
»Že več kot 8 milijonov prodanih hibridov dokazuje, da je Toyotina zaveza že vrsto let zmanjšanje emisij in vpliva na okolje. Prav tako je Toyota že četrto leto zapored najbolj cenjena avtomobilska blagovna znamka na svetu.
Vožnja Toyotinih avtomobilov je zadovoljstvo, saj se vsa vozila ponašajo z nizkimi emisijami CO2 in nizko porabo goriva. Poleg tega naša ponudba vključuje zelo racionalne avtomobile tudi z vidika cene, stroškov vzdrževanja in preostanka vrednosti. 
Vse Toyote imajo prav tako petletno garancijo za neomejeno število kilometrov, hibridi pa še absolutno najmanjšo porabo, nizke stroške vzdrževanja zaradi manj obremenjenih obrabljivih delov in na splošno najmanj okvar med vsemi vozili. Toyota gradi prihodnost že od leta 1997 in veseli smo, da pri tem nismo edini.«
/
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.