Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Kaj je Toyota dosegla v Evropi

v letu 2014?

Toyota letošnje leto zaključuje z dobrim in ustvarjalnim delom.

Toyotina globalna vizija je nudenje izdelkov in storitev, ki spoštujejo in bogatijo družbo in okolje. Trajnostni poslovni model v Evropi izražamo s sloganom »Vedno boljša življenja«, s katerim želimo poudariti, da so človeške potrebe v središču vseh Toyotinih dejavnosti. To smo uresničili na treh ključnih področjih, na katerih temelji naš pregled leta 2014.
1. Vedno boljši avtomobili
Toyotin cilj je izdelati avtomobile, ki bodo nudili vse višje ravni kakovosti, varnosti, okoljevarstvene učinkovitosti in voznih užitkov. Evropski del Toyote se je vedno posvečal manjšim in srednje velikim vozilom in v letu 2014 smo bili priča prihodu dveh pomembnih novih modelov v teh segmentih: Ayga in Yarisa.
Prihod teh dveh novih avtomobilov predstavlja vse večjo odgovornost, ki jo ima Toyotin evropski oddelek za raziskave in razvoj, in je jasen dokaz naših prizadevanj, da evropskim kupcem postrežemo z izdelki, ki so prilagojeni njihovim potrebam.
V letu 2015 bo Toyota na evropski trg poslala vozilo Mirai s pogonom na vodikove gorivne celice. Z daljšo avtonomijo, vožnjo brez izpustov in hitrim časom napajanja bo to vozilo poosebljalo okolju prijazno vožnjo.
/
2. Vedno boljša družba
Toyotina vozila slovijo po svojih okolju prijaznih tehnologijah in nizkih stroških vzdrževanja. Toda omenjene tehnologije bi morale biti na voljo vsem, da bi se to znatno poznalo na našem okolju, zato je Toyota prevzela pobudo pri uvedbi hibridnih vozil. Do konca leta 2014 smo pri Toyoti po vsem svetu izdelali več kot sedem milijonov hibridnih vozil, od katerih smo jih 830.000 prodali v Evropi.
Sočasno pri Toyoti še naprej iščemo alternativne rešitve in sledimo svoji viziji mobilizirane družbe, ki povezuje zasebni in javni prevoz. Primer tega je nedavna predstavitev revolucionarnega Toyotinega ultrakompaktnega električnega vozila i Road, ki je na voljo v okviru mobilnostnega projekta Citelib by Ha:Mo v francoskem mestu Grenoble.
/
3. Vedno boljše poslovanje
Vsako podjetje z dolgoročnimi cilji in vizijo mora biti uspešno, kar pomeni ustvariti poslovni model za trajnostno rast. Eden od načinov, na katerega Toyota dosega takšno rast, je lokalna proizvodnja ali drugače povedano: proizvodnja avtomobilov tam, kjer jih večino prodajo.
Oktobra 2014 je Toyota dosegla mejnik – devet milijonov vozil, izdelanih v Evropi. V Evropi imamo 20.000 zaposlenih, devet proizvodnih obratov ter 31 prodajnih in tržnih organizacij, ki pokrivajo 56 držav.
Kljub padajočim smernicam Toyotina evropska prodaja že tri leta zapored raste in prinaša solidne dobičke. Poleg tega je proizvajalčeva predanost hibridnim vozilom postala eden ključnih dejavnikov pri skupni prodaji. Nedavni podatki pričajo o tem, da je vsak peti avtomobil, prodan v Evropi, hibrid in da se je prodaja hibridnih vozil v primerjavi s prejšnjim letom povečala za 28 odstotkov.
/
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.