Brezplačno preizkusite Toyoto
Ceniki in katalogi
E-novice
Sestavite svojo Toyoto
Poiščite Toyota partnerja

15 let sedme generacije

Toyote Celice

Čas je za slavje, saj je na današnji dan pred 15 leti (12. novembra 1999) v prodajne salone zapeljala Toyota Celica sedme generacije. Čas kar leti, ko se zabavamo, kajne?

Nova Celica, ki je bila verjetno takrat najbolj vpadljiv mainstreamovski športni kupe, je bila skoraj tako kratka kot njen predhodnik prve generacije, toda njena medosna razdalja je bila najdaljša doslej, saj so bila kolesa pomaknjena v skrajne vogale, kar ji je dalo odlično stabilnost in okretnost.
Prejšnje generacije modela so imele tradicionalno dolg pokrov motorja, ki so ga povzele po priljubljenih ameriških športnih avtomobilih, sedma generacija pa se je ponašala z novo estetiko z naprej pomaknjeno kabino, ki so jo zasnovali v Toyotinem oddelku Calty v Kaliforniji. Navdih zanjo so našli v motošportu, zlasti pri dirkalniku Toyota GT-One za dirke v Le Mansu.
/
Pod klinasto zunanjostjo se je skrivala izvirna platforma s sprednjim pogonom in novo zadnje vzmetenje z dvojnim prečnim vodilom ter prenovljeno prednje vzmetenje z MacPhersonovima vzmetnima nogama. Model je bil za 90 kg lažji od svojega predhodnika, kar je Toyotinim inženirjem omogočilo, da so z inteligentno zasnovanim, a relativno majhnim 1,8-litrskim motorjem pri novi Celici dosegli najboljše razmerje med močjo in maso v tem avtomobilskem razredu. Razmerje 130 konjskih moči na tono je bilo primerljivo s kultnim Fordovim modelom Capri z 2,8-litrskim motorjem.
/
Celicin novi šeststopenjski menjalnik s kratkimi prestavnimi razmerji je omogočal pospešek od 0 do 100 km/h v 8,7 sekunde in največjo hitrost 204 km/h, kombinirana poraba goriva pa je merila 6,4 l/100 km. V primerjavi z najbolje prodajano Celico 1,8 ST šeste generacije je bil novi avtomobil hitrejši, bolj uglajen, cenejši in varčnejši, ponašal pa se je tudi z bogatejšo opremo. Seveda so stvari postale še zanimivejše, ko so skoraj leto dni pozneje predstavili še model s 190 konjskimi močmi.
/
Katerih značilnosti Toyote Celice sedme generacije se radi spominjate? Je to presenetljivo praktičen prtljažnik, nenavadna kombinacija oranžne in zelene osvetlitve armaturne plošče, pokrov motorja s kul hladilno odprtino ali pa morda dejstvo, da se večina novih kupcev ni mogla upreti športnemu paketu opreme s 17-palčnimi litimi platišči in zadnjim spojlerjem?
 
Povzeto po: Blog Toyota UK
/

Preberite več

Novi večpredstavnostni sistem Toyota Touch® 2 Novi večpredstavnostni sistem Toyota Touch® 2 Odslej sta na voljo izboljšana in intuitivna večpredstavnostna sistema Toyota Touch® 2 in Toyota Touch® 2 z modulom Go, ki bosta poskrbela za še več užitka pri vožnji. Toyota 2000GT (1967) brez strehe Toyota 2000GT (1967) brez strehe #UtrinkiIzPreteklosti: Toyota 2000GT ima sloves prvega japonskega super športnika. Toyota se s konceptom druge generacije modela Mirai še bolj približuje vzpostavitvi mobilnostne družbe, ki temelji na vodiku Toyota se s konceptom druge generacije modela Mirai še bolj približuje vzpostavitvi mobilnostne družbe, ki temelji na vodiku Toyota je bila leta 2014 prva, ki je z limuzino Mirai ponudila serijski avtomobil na gorivne celice. Zdaj je pripravljena, da brezemisijsko električno vozilo na gorivne celice dvigne na še višjo raven. Druga generacija Miraija bo deležna posebne predstavitve v sklopu letošnjega Tokyo Motor Showa. Toyota je za olimpijske igre v Tokiu 2020 izdelala posebno vozilo APM Toyota je za olimpijske igre v Tokiu 2020 izdelala posebno vozilo APM Vozilo bo obiskovalcem in funkcionarjem služilo kot prevozno sredstvo za tako imenovano zadnjo miljo do olimpijskih prizorišč.
Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.