Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Prodaja Toyotinih hibridov

presegla 10 milijonski mejnik

Toyota stopa po stopinjah legendarnega modela Prius, ki je prvi začrtal to pot, in danes ponuja 33 različnih hibridnih modelov v več kot 90 državah in regijah po vsem svetu.

Mesto Toyota, Japonska, 14. februar 2017
Družba Toyota Motor Corporation ponosno oznanja, da je 31. januarja skupna globalna prodaja hibridov (HV) za 50.000 vozil presegla mejo 10 milijonov. Bolj kot sam številčni mejnik je to dokaz kontinuitete tehnologije, ki danes postaja ena izmed glavnih rešitev za zmanjševanje emisij toplogrednih plinov in drugih onesnaževal.
Zmanjševanje okoljskih vplivov avtomobilov je bilo za Toyoto vedno ena izmed prednostnih nalog. Z zagovarjanjem stališča, da ima lahko širša uporaba okolju prijaznih vozil resnično velik pozitivni učinek, Toyota spodbuja množičen vstop hibridnih vozil na vse svetovne trge. Toyota je avgusta 1997 začela prodajati model Coaster hibrid EV, medtem ko je model Prius – prvo serijsko proizvedeno osebno vozilo s hibridnim pogonom – na ceste zapeljal štiri mesece pozneje.
Odtlej hibridna vozila Toyota beležijo neverjetno prodajo po vsem svetu. Najnovejši mejnik 10 milijonov prodanih vozil se je zgodil le devet mesecev potem, ko je konec aprila 2016 skupna prodaja dosegla število 9 milijonov vozil.
Ko je zmanjševanje emisij toplogrednih plinov vse bolj postajalo problem svetovnih razsežnosti, je prva generacija modela Prius predstavila Toyotin odgovor na pomanjkanje virov in okoljska vprašanja 21. stoletja. Razvojna ekipa Prius je bila prepričana, da je ne glede na rezultate njihovega dela razvoj hibridnega vozila ključen za prihodnost in da morajo storiti, kar je treba, in ne samo, kar je mogoče. Tako je ekipa javnosti predstavila prvo serijsko proizvedeno osebno vozilo s hibridnim pogonom na svetu. Zaradi svoje priljubljenosti pri strankah je Prius je postal sinonim za okolju prijazno vozilo.«
Toyotin hibridni sistem (THS), ki je bil vgrajen v prvi generaciji modela Prius, se je leta 2003 razvil v THS II in odtlej poganja številna Toyotina vozila. Razvoj četrte generacije modela Prius, prvega vozila, zgrajenega na zasnovi Toyota New Global Architecture (TNGA), se ni osredotočal samo na okoljsko učinkovitost, ampak je poudarjal tudi izjemne vozne zmogljivosti za vse, ki prisegajo na zabavo v vožnji.
Toyota je na trg lansirala svoje prvo hibridno vozilo pred 20 leti, položaj okolju prijaznih vozil pa se je od tedaj bistveno spremenil. Vse večja priljubljenost modela Prius je privedla do novega standarda, saj so se stranke odločale za nakup avtomobila tudi na osnovi njegove okoljske učinkovitosti. Z naraščanjem števila podjetij, ki so razvijala in na trgu predstavljala hibridna vozila, je nastal nov segment hibridnih vozil.
Zdaj, ko se stranke po vsem svetu odločajo za nakup hibridov in drugih vozil z majhno porabo, lahko celotna avtomobilska industrija prispeva k reševanju okoljskih vprašanj. Po doseženem mejniku 10 milijonov prodanih vozil bo Toyota še naprej izdelovala vse boljše avtomobile za svoje stranke.
»Ko smo na trg lansirali model Prius, ni nihče vedel, kaj je hibrid. Tiste, ki so ga vozili, so imeli za čudake in podobno. Danes je prav zaradi prvih navdušencev, ki so dali modelu Prius priložnost, hibridom zrasla priljubljenost. Izkoristili so svoje prednosti ter z malega stopili na veliki oder,« je dejal Takeši Učijamada, predsednik upravnega odbora pri Toyoti, znan kot oče modela Prius. »Hvaležni smo vsaki naši stranki, ki nam je pomagala doseči ta pomemben mejnik 10 milijonov prodanih hibridov. Odločeni smo, da skupaj z njimi nadaljujemo naše poslanstvo v smeri reševanja svetovnih okoljskih vprašanj.«
Na dan 31. januarja Toyota ocenjuje, da je uporaba Toyotinih hibridov namesto običajnih bencinskih vozil podobne velikosti in zmogljivosti zmanjšala emisije CO2 za približno 77 milijonov ton in privarčevala za okoli 29 milijonov kilolitrov goriva.
Oktobra 2015 je Toyota predstavila okoljski izziv Toyota Environmental Challenge 2050, s katerim želi kar najbolj zmanjšati negativne vplive avtomobilov na globalno okolje in prispevati k oblikovanju trajnostne družbe. Toyota je postavila hibridnost kot eno izmed bistvenih okoljskih tehnologij 21. stoletja. Hibrid vključuje vse komponentne tehnologije, ki so potrebne za razvoj okolju prijaznih vozil, vse od električni vozil na baterije do tistih s pogonom na vodikove gorivne celice, kar olajša uporabo različnih kombinacij goriv, s tem pa je Toyota odločena nadalje širiti svojo ponudbo okolju prijaznih vozil.

Prodaja Toyotinih hibridnih vozil

Po podatkih TMC (enota = 1000 vozil)

 

Globalna

 

Skupaj

 

Japonska

Severna Amerika

Evropa

Drugo

1997

0.3

0.3

0.3

1998

17.6

17.6

18.0

1999

15.2

15.2

33.2

2000

19.0

12.5

5.8

0.7

52.3

2001

36.9

18.5

16.0

2.3

0.2

89.2

2002

41.3

20.0

20.3

0.8

0.2

130.5

2003

53.3

27.2

24.9

0.9

0.4

183.8

2004

134.7

68.7

55.9

8.1

1.9

318.5

2005

234.9

58.5

150.0

23.4

3.1

553.5

2006

312.5

72.4

197.6

36.0

6.5

866.0

2007

429.4

82.0

287.8

49.0

10.7

1295.4

2008

429.7

104.4

255.0

57.8

12.6

1725.1

2009

530.1

251.1

205.3

54.7

19.0

2255.2

2010

690.2

392.2

195.9

70.2

31.9

2945.4

2011

629.0

316.4

185.1

82.8

44.7

3574.4

2012

1219.1

678.0

344.7

106.9

89.5

4793.5

2013

1279.2

679.1

358.2

152.9

89.0

6072.7

2014

1266.0

684.2

323.6

171.8

86.5

7338.7

2015

1204.0

633.2

282.9

201.5

86.4

8542.8

2016

1400.6

677.7

266.2

285.9

170.8

9943.4

2017

Jan

105.0

43.2

15.3

30.3

16.2

10048.5

Skupaj

 

4852.7

3190.4

1336.0

669.5

 

Opomba: Prodajni rezultati niso dokončni in se lahko spremenijo.

Brezplačno preizkusite Toyoto
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.