IZJAVE:
Jari-Matti Latvala (Vodja ekipe)
“Letos so zame priprave na reli Monte Carlo precej drugačne, saj tokrat nastopam v vlogi vodje ekipe. Vzdušje v ekipi je odlično. Lani sta se Seb in Elfyn borila za zmago. Sedaj še bolje poznata dirkalnik, zato bosta še bolj konkurenčna. Vemo, da je reli Monte Carlo verjetno najbolj zahtevna preizkušnja sezone. Hkrati pa se prav zaradi tega zavedamo, da so tukaj vedno možna različna presenečenja.
“Letos so zame priprave na reli Monte Carlo precej drugačne, saj tokrat nastopam v vlogi vodje ekipe. Vzdušje v ekipi je odlično. Lani sta se Seb in Elfyn borila za zmago. Sedaj še bolje poznata dirkalnik, zato bosta še bolj konkurenčna. Vemo, da je reli Monte Carlo verjetno najbolj zahtevna preizkušnja sezone. Hkrati pa se prav zaradi tega zavedamo, da so tukaj vedno možna različna presenečenja.
Sébastien Ogier (voznik avtomobila št. 1)
“Vsi vemo, da je reli Monte Carlo, na kateri si najbolj želim zmage. A to je preizkušnja, ki se je moraš lotiti z izdatno mero spoštljivosti in ponižnosti. Pogoji so navadno zelo zahtevni, zato je za zmago potrebna tudi pametna taktika. Letošnja dirka bo precej drugačna, saj ob progi ne bo gledalcev, ki so me v preteklosti glasno spodbujali. A kljub temu da fizično ne bodo prisotni ob progi, bom čutil njihovo podporo. Za dirko sem dobro pripravljen, Yaris WRC je odličen in moja samozavest je na zelo visoki ravni. Privaditi se je bilo treba tudi na nove pnevmatike.”
Elfyn Evans (Driver car 33)
“Sezona 2020 je bila zame z različnih vidikov zelo uspešna. Predvsem pa sem se izjemno veliko naučil. 12 mesecev kasneje sem v tem okolju nekoliko bolj domač, zato bo začetek sezone nedvomno precej lažji. Sem precej tekmovalna oseba, zato skušam vedno znova najti načine, kako bi svoje znanje še izpopolnil in izboljšal. Na reli koledarju je kar nekaj klasičnih dirk, na kateri si želim zmagati. In reli Monte Carlo je zagotovo med njimi.
Etape tega relija so izjemno zanimive, a hkrati tudi zelo zahtevne. Še posebej naporna je nočna vožnja po sneženi in ledeni podlagi. Med preizkušanjem novih pnevmatik znamke Pirelli sem imel kar nekaj težav, a sem se na koncu kar dobro navadil na opcije, ki so na voljo za prvi reli sezone."
Andrej Jereb, slovenski Gazoo Racing ambasador, ki je na reliju Monte Carlo privozil največji uspeh slovenskega avtomobilističnega športa:
»Občutki, ko se spomnim na svoje dirke relija Monte Carlo, so še vedno živi. Ta prestižna dirka in osvojeno 10. mesto sta nekaj, kar me je zaznamovalo za vse življenje. Za take trenutke se splača odrekati, trenirati in dati vse od sebe.
Za to, lahko rečem, se splača živeti! Te dni bom z mislimi na ovinkih, moj glas gre ekipi Toyota Gazoo Racing, kateremu koli od treh voznikov, čeprav se mi zdi, da ima Ogier največ možnosti za najvišje uvrstitve. A pustimo se presenetiti.«