Euro-NCAP = 'European New Car Assessment Programme'

Euro-NCAP oziroma Evropski program ocenjevanja novih avtomobilov (European New Car Assessment Programme) je organizacija, ki nudi kupcem novih avtomobilov realno in neodvisno oceno varnosti nekaterih najbolje prodajanih avtomobilov v Evropi.

Po zakonu morajo vsi novi avtomobili prestati določene varnostne teste, vendar je to najnižji standard. Euro-NCAP pa vzpodbuja proizvajalce k preseganju minimalno zahtevanih nivojev varnosti. Toyotina zavezanost kvaliteti in varnosti zagotavlja visoke ocene vseh njihovih avtomobilov, nekateri pa so dosegli celo najvišjo oceno – pet zvezdic.

Euro-NCAP izvaja tri različne preizkusne trke za izračun ocene varnosti odraslih potnikov. Čelni trk se izvaja pri 64 km/h; vozilo se zaleti v rahlo zamaknjeno zmečkljivo oviro, bočni trk se izvede pri hitrosti 48 km/h, test trka v drog pa pri 29 km/h. Testi varnosti peščev se izvajajo pri hitrosti 40 km/h.

Novembra leta 2003 so uvedli dodatno ocenjevanje varnosti otrok. To ocenjevanje je namenjeno avtomobilom, v katere se lahko namesti otroške sedeže, ki so predpisani s strani proizvajalca. Ocena je odvisna od navodil za pritrditev sedeža v vozilo, možnosti varne namestitve in od tega, kako dobro zaščito nudijo otroku pri čelnem in bočnem trku.

Toyotinim strankam je pomembno, da imajo na voljo zanesljivo in nepristransko oceno o varnosti različnih modelov vozil, in prav to Euro-NCAP tudi zagotavlja.